Forstår det ikke.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. december 2013

Anitta J

Jeg skulle have æl omkring d. 2 1/2 men fik ikke en eneste positiv test, nu burde jeg få min mens om 2 dage, pg mine æl test ser sådan ud nu:/ det forstår jeg ikke, har testet de sidste 4 dage og alle ser ud som dem her
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2013

asff

camian skriver:

Jeg skulle have æl omkring d. 2 1/2 men fik ikke en eneste positiv test, nu burde jeg få min mens om 2 dage, pg mine æl test ser sådan ud nu:/ det forstår jeg ikke, har testet de sidste 4 dage og alle ser ud som dem her

Jamen de er jo negative? Husk bare på at du altså sagtens kan have ægløsning uden en positiv test Det kan jo også være din cyklus har rykket sig?

Anmeld

13. december 2013

Anitta J

Den er altså noget tydligere URL, jeg er bare dårlig til at opfange det på billeder:/ og har ikke lagt billeder ind fra de andre dage, da de er nøjagtig ens

Anmeld

13. december 2013

asff

camian skriver:

Den er altså noget tydligere URL, jeg er bare dårlig til at opfange det på billeder:/ og har ikke lagt billeder ind fra de andre dage, da de er nøjagtig ens

Den er stadig negativ..? De skal jo være mindst lige tydlige

Anmeld

13. december 2013

Anitta J

Det jeg ikke forstår i det er at der hele tiden er to streger, er godt klar over de er negative, men havde lidt forventet at de ville blive mere negative, så der evt kun ville være en streg på

Anmeld

13. december 2013

Mitlivsommooor

camian skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg teste over en længere periode i næste cyklus.  Så må den da være der en af dagene.

Held og lykke her fra.

Anmeld

13. december 2013

Masig

camian skriver:

Det jeg ikke forstår i det er at der hele tiden er to streger, er godt klar over de er negative, men havde lidt forventet at de ville blive mere negative, så der evt kun ville være en streg på

Der vil næsten altid være to streger, teststregen vil bare være mere eller mindre (u)tydelig i løbet af en cyklus.... Så man skal ikke tænker over hvor mange streger der er, men hvor tydelige de er...

Anmeld

13. december 2013

asff

camian skriver:

Ja nemlig - stregerne variere i styrke gennem hele cyklussen Det er helt normalt at de bliver stærkere  op mod mens.

Anmeld

13. december 2013

Anitta J

Mange tak for svar, så blev jeg det klogere??
Rigtig god weekend til jer??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.