Måske, måske ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
6 svar
2 synes godt om
12. december 2013

Sjwf

Hvis jeg er gravid vil jeg være 4+4.

der er gået over en uge siden jeg skulle have haft min mens. Og hvis jeg ikke er gravid har jeg en cyklus der hedder dag 41 i dag.

må indrømme synes måske det er en lidt lang cyklus min alder taget i betrækning, er 24.

har prøvet at tage to tests som begge viste negativ, men vil prøve at tage en igen i morgen, for har døjet med kvalme en uge nu, har haft lidt spændinger i underlivet, noget der godt kunne minde om mens. Smerter, men der er jo ikke kommet noget endnu....

nogen der har oplevet nogle lignenede, eller som måske har et par vise ord de vil dele ud af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2013

Rockertand

Sjwf skriver:

der er gået over en uge siden jeg skulle have haft min mens. Og hvis jeg ikke er gravid har jeg en cyklus der hedder dag 41 i dag.

må indrømme synes måske det er en lidt lang cyklus min alder taget i betrækning, er 24.

har prøvet at tage to tests som begge viste negativ, men vil prøve at tage en igen i morgen, for har døjet med kvalme en uge nu, har haft lidt spændinger i underlivet, noget der godt kunne minde om mens. Smerter, men der er jo ikke kommet noget endnu....

nogen der har oplevet nogle lignenede, eller som måske har et par vise ord de vil dele ud af?

Der er noget galt med dine regneevner - den dag du forventer mens, er du altid 4+0, fordi ægløsning falder 2+0 (det er teoretiske tal, virkeligheden kan godt afvige). Hvor mange dage er du over?

Anmeld

13. december 2013

christina92

Sjwf skriver:

Efter p-pille stop havde jeg en cyklus på imellem 38-42 dage..... det er først blevet normalt efter jeg har født. Og jeg er altså kun 21  

Håber det bare er din krop der spiller dig et pus og at i snart er gravide det tog os kun fire mdr til trods for lang cyklus  

Anmeld

13. december 2013

Sjwf

Rockertand skriver:

Der er noget galt med dine regneevner - den dag du forventer mens, er du altid 4+0, fordi ægløsning falder 2+0 (det er teoretiske tal, virkeligheden kan godt afvige). Hvor mange dage er du over?

Det er meget muligt jeg har regnet forkert men har brugt terminberegneren her på siden.

Jeg skulle have haft d. 3, i følge det program jeg har på min telefon. Og havde sidst mens. Først i november.

Anmeld

13. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Sjwf skriver:

Det er meget muligt jeg har regnet forkert men har brugt terminberegneren her på siden.

Jeg skulle have haft d. 3, i følge det program jeg har på min telefon. Og havde sidst mens. Først i november.

Hvis du skulle have haft  mens d. 3/12 så er du 5+3 nu (såfremt din cyklus er 28dage)

Anmeld

13. december 2013

Sjwf

Tog lige to test i morges,som så sådan her ud.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. december 2013

JGeo

Sjwf skriver:

Tog lige to test i morges,som så sådan her ud.

Det ser da ud til de er positive Ihvertfald den øverste! Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.