Så er jeg vist lidt tilbage igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2013

Skouboe

Muhmi skriver:

Ja, tror vist jeg er lidt klar til at være herinde igen.. Ikke fordi jeg som sådan har været "væk" men har bare ikke haft overskud til at, ja, høre om andres problemer.. Jeg har fået pyntet lidt op og har tvangsindlagt mig selv til at høre julesange.. Så julehumøret er da lidt på vej, men glæder mig ikke som et lille barn, som jeg ellers plejer at gøre... Men håber det nok skal komme...

Plejer altid at blive lidt vinterdepri/træt/ugidelig, men i år er det ret tidligt det er begyndt og lidt voldsommere end det plejer... Tror snart jeg skal ned og have mig en omgang sol, lidt selvforkælelse eller noget, det synes jeg bestemt jeg trænger til... Er dog virkelig begyndt at sove dårligt... Når vi går i seng ligger jeg mellem 2-5 timer og bare ikke kan falde i søvn, mit hovede gør konstant ondt, tror det manglen på søvn... Men ja, det går dog lidt bedre på humøret selvom kroppen siger det modsatte...

Hvordan har I det... Har faktisk savnet jer!  Sker der noget nyt for jer, hvem er blevet gravide og hvem har født... Tell me, I wanna know

Det slog mig lige da jeg læste denne her - får du D-vitamin nok? Efter min neurolog satte mig på 140 mikrogram dagligt hele vinterhalvåret, er min vinterdepression blevet meget mildere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2013

Lykke:)

Muhmi skriver:

Har sat mig selv igang med at pynte op.. Så NU ser her endelig julet ud... Det blev humøret lidt bedre af

Det var godt!

Anmeld

13. december 2013

B&J

Hej din skønne dejlige kvinde

Det er da super træls du går og lider sådan under det er ved at være vinter øv også.

her hjemme har jeg levet i 2mdrs helvede fordi jeg ventede svar på om jeg ville få løntilskud eller hvad der ville ske de sidste 7mdr der hvor jeg arbejder ind til jeg skal have min uddannelse færdig som elev til august....

men i dag endelig svar og endelig alt er godt og fantastisk...

daniel har fået en junior seng med rutsjebane han er så stolt og super glad for den

og kæreste har det godt bare snottet mon ikke han overlever

Anmeld

13. december 2013

Mum33

Muhmi skriver:

Ja, tror vist jeg er lidt klar til at være herinde igen.. Ikke fordi jeg som sådan har været "væk" men har bare ikke haft overskud til at, ja, høre om andres problemer.. Jeg har fået pyntet lidt op og har tvangsindlagt mig selv til at høre julesange.. Så julehumøret er da lidt på vej, men glæder mig ikke som et lille barn, som jeg ellers plejer at gøre... Men håber det nok skal komme...

Plejer altid at blive lidt vinterdepri/træt/ugidelig, men i år er det ret tidligt det er begyndt og lidt voldsommere end det plejer... Tror snart jeg skal ned og have mig en omgang sol, lidt selvforkælelse eller noget, det synes jeg bestemt jeg trænger til... Er dog virkelig begyndt at sove dårligt... Når vi går i seng ligger jeg mellem 2-5 timer og bare ikke kan falde i søvn, mit hovede gør konstant ondt, tror det manglen på søvn... Men ja, det går dog lidt bedre på humøret selvom kroppen siger det modsatte...

Hvordan har I det... Har faktisk savnet jer!  Sker der noget nyt for jer, hvem er blevet gravide og hvem har født... Tell me, I wanna know

jeg har haft samme problemer med søvnen - lå længe vågen, selvom jeg var mega træt- hovedet kørte bare rundt. Jeg fik nogle "indslumringspiller" af min læge. Jeg må tage 1/2 hvis det er nødvendigt, og de virker super. Jeg kan sagtens vågne, hvis jeg fx skal ind og give en sut eller lign. De hjælper bare en til at falde i søvn. Jeg har brugt dem 3 gange over de sidste 2 måneder, men bare det at man ved de er der, hvis man har en af de aftener, hvor man ligger og kæmper for at falde i søvn. 

Jeg fik dem bare ved at ringe til hende, og det har hjulpet så godt. 

Håber du får noget søvn - og velkommen tilbage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.