Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TILLYKKE
VNB skriver: Tænk at han allerede er 3 år... Det er virkelig ikke løgn når man siger at tiden bare flyver afsted! Jeg mindes ihvertfald med varmt hjerte hvordan jeg for præcis 3 år siden lige nu sad med en meget lille og helt nyfødt Viktor i mine arme og følte verdens største kærlighed
Tænk at han allerede er 3 år... Det er virkelig ikke løgn når man siger at tiden bare flyver afsted! Jeg mindes ihvertfald med varmt hjerte hvordan jeg for præcis 3 år siden lige nu sad med en meget lille og helt nyfødt Viktor i mine arme og følte verdens største kærlighed
Hvor er han dejlig!! Sikke en skøn dreng. Min Victor skal have samme bluse/skjorte-ting på her til juleaften
Stort m. p tillykke med din dejlige Viktor i dag sødeste!
Han er bare så sød og fin!
Er VILD med det billede!!
MorDk skriver: Hvor er han dejlig!! Sikke en skøn dreng. Min Victor skal have samme bluse/skjorte-ting på her til juleaften
Muhmi skriver: Stort m. p tillykke med din dejlige Viktor i dag sødeste! Han er bare så sød og fin! Er VILD med det billede!!
Nøj hvor er han lækker altså... Tillykke med ham. Glæden lyser bare ud af øjnene på ham....
Stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128