Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: Finder en frem til i morgen
Finder en frem til i morgen
Så bliver jeg nød til at tjekke baby.dk efter JM konsultation
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Happiness skriver: Så bliver jeg nød til at tjekke baby.dk efter JM konsultation
Tror ik der kommer update før om eftermiddagen
Kay skriver: Hmm ja lidt sød syrligt... Men jeg syntes ikke det lugtede sådan sidst
Hmm ja lidt sød syrligt... Men jeg syntes ikke det lugtede sådan sidst
Er du gravid????
Kay skriver: Tror ik der kommer update før om eftermiddagen
Skal også først til JM kl 12.30 Men skal bare til psykoterapi på Hospitalet allerede 8.30, og gider altså ikke tage hjem i mellemtiden Så er først hjemme ved 14.00 tiden
MorDk skriver: Er du gravid????
Mig? Øhhh...
Ikke hvad jeg ved af...
Happiness skriver: Skal også først til JM kl 12.30 Men skal bare til psykoterapi på Hospitalet allerede 8.30, og gider altså ikke tage hjem i mellemtiden Så er først hjemme ved 14.00 tiden
Internet på mobilen?
Kay skriver: Internet på mobilen?
Du siger noget
Kay skriver: Undskylder på forhånd for detaljer... Min lugt... Altså min intime lugt eller duft eller hvad du vil kalde det... Er begyndt at lugte markant anderledes... Det er ikke fordi den lugter grimt eller sådan... Bare meget anderledes end den plejer syntes jeg... Ingen kløen eller andet anderledes end det plejer...
Undskylder på forhånd for detaljer...
Min lugt... Altså min intime lugt eller duft eller hvad du vil kalde det... Er begyndt at lugte markant anderledes... Det er ikke fordi den lugter grimt eller sådan... Bare meget anderledes end den plejer syntes jeg...
Ingen kløen eller andet anderledes end det plejer...
Køb intimsæbe
I.M skriver: Køb intimsæbe
Nej tak det får jeg svamp af...
Kay skriver: Nej tak det får jeg svamp af...
Nåh ok det har jeg aldrig hørt om
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128