øv for en mavepuster..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
7 svar
9 synes godt om
12. december 2013

Anonym trådstarter

Var ved lægen i dag da jeg i lang tid har haft sådan nogle jag ned i brysterne, og da min mormor døde af brystkræft da hun var 42, så er det i familien(de 3 andre bedsteforældre døde også af kræft) så var det nok en god ide og få det tjekket. Hun undersøger mig og finder noget i høje bryst som ikk skal være der og siger at jeg skal have lavet en scanning, fint nok med mig, hun fortæller så om 2 forskellige måder og fortsætte det her på, den ene er en "akut kræft-pakke" og den anden er hvor hun sender en henvisning og så går der nok et par uger til jeg får en tid, hun siger at vi tager nr 2 da hun ikk mistænker det for at være alvorligt, jeg tager derfra igen og efter 45min så ringer hun til mig og siger hun har ændret mening og "meldt" mig til den akutte for hun var ret bekymret for det, så nu skal jeg på sygehuset i morgen kl 10.15.. ved godt man ikk skal male fanden på væggen, men er lidt nervøs når hun nu pludselig skiftede mening..
Ville bare lige ud med mine bekymringe. . Tak fordi du læste med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Det er bare ikke rart når man bliver sat igang med kræftpakken, er selv midt i det, så kender muligvis nogle af de tanker du går rundt med. Og jeg messer for mig selv mange gange i løbet af dagen, det skal nok gå, det skal nok gå!

Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal skrive, andet end du er i gode hænder. Du bliver nu undersøgt hurtigt, og får vished hurtigt.

Knus

Anmeld

12. december 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Det er bare ikke rart når man bliver sat igang med kræftpakken, er selv midt i det, så kender muligvis nogle af de tanker du går rundt med. Og jeg messer for mig selv mange gange i løbet af dagen, det skal nok gå, det skal nok gå!

Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal skrive, andet end du er i gode hænder. Du bliver nu undersøgt hurtigt, og får vished hurtigt.

Knus

Det er jeg ked af og høre at du også er igang med den. Håber det bedste for dig.
Tak skal du have, har også sagt til mig selv mange gange i dag at det skal nok gå..

Anmeld

13. december 2013

Goggelogge

Kan ikke gå forbi uden og give et kram

hvordan gik det i dag?

Anmeld

13. december 2013

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

Kan ikke gå forbi uden og give et kram

hvordan gik det i dag?

Tak skal du have..
Det så fantastisk, det var kirtelvæv der have presset sig sammen, så intet alvorligt.

Anmeld

13. december 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Knus

Jeg fik hurtig svar, det var kirtelvæv det havde presset sig sammen, så intet alvorligt...
Krydser finger for det går dig lige sådan..

Anmeld

14. december 2013

Mamalou

Dejligt med gode nyheder

Jeg synes det er positivt at lægen ændrede mening, selvom det gjorde dig mere bekymret. I sådan en situation kan man ikke være for forsigtig.

Vh. Louise

Anmeld

14. december 2013

Kløver

Sinker på hun bare vil være på den sikre side, håber alt er som det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.