Update på kræftpakke....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2013

Robin Hood.

Mom skriver:

Godaften,

Jeg har idag været til den første undersøgelse for kræft i livmoderen og livmoderhalsen.

Lægen som undersøgte mig, at efter hun havde kigget ind med mikroskorpet , at hun syntes det så fredeligt ud. Det tager jeg selvfølgelig som et godt tegn

Men hun syntes dog stadig ville skulle tage en del vævsprøver. Som sagt som gjort, men hold nu op hvor gjorde det bare ondt! Og jeg kampblødte imens, er det mon normalt?

Så nu er det blot at vente, jeg har fået en tid allerede i næste uge.

Hvis nu prøverne er fine, er der så nogle af Jer som ved om jeg så afsluttet? Jeg mener skal jeg så tilbage til egen læge og fnde ud af årsagen til de urglmæssige blødninger?

Knus.

Er det pga uregelmæssige blødninger det hele er sat i gang ? Hvor gammel er du ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2013

Mor til Majbørn

Mom skriver:

Godaften,

Jeg har idag været til den første undersøgelse for kræft i livmoderen og livmoderhalsen.

Lægen som undersøgte mig, at efter hun havde kigget ind med mikroskorpet , at hun syntes det så fredeligt ud. Det tager jeg selvfølgelig som et godt tegn

Men hun syntes dog stadig ville skulle tage en del vævsprøver. Som sagt som gjort, men hold nu op hvor gjorde det bare ondt! Og jeg kampblødte imens, er det mon normalt?

Så nu er det blot at vente, jeg har fået en tid allerede i næste uge.

Hvis nu prøverne er fine, er der så nogle af Jer som ved om jeg så afsluttet? Jeg mener skal jeg så tilbage til egen læge og fnde ud af årsagen til de urglmæssige blødninger?

Knus.

det er i hvert fald ikk blevet bedre, efter de fandt ud af, at der ikke må bruges glidecreme på instrumenterne fordi det kan påvirke resultatet!

Synes bestemt heller ikke det er sjovt!

Anmeld

13. december 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Robin Hood. skriver:

Er det pga uregelmæssige blødninger det hele er sat i gang ? Hvor gammel er du ?

Ja blandt andet, og fordi lægen fandt hvide pletter på livmoderhalsen. Jeg er 32 år.

Anmeld

13. december 2013

Moma

Hvis undersøgelsen intet viser. Burde du være frikendt for kræft. Men mon ikke de gerne vil se dig igen om 3-6 mdr.? 

Under alle omstændigheder skal årsagen til blødningerne vel findes? Kunne det evt. være sarte slimhinder?

Jeg har selv fået foretaget et keglesnit og dermed også fået udtaget et par biopsier/vævsprøver. Det gjorde ikke ondt ellet blødte ikke voldsomt meget. Var du mon bedøvet? 

Anmeld

13. december 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Mom skriver:

Nej tager ikke p-piller og har ikke gjort det siden 2007, hvorfor?

Fordi jeg selv har haft en del problemer med blødninger on/off. Det blev bedre da jeg stoppede med p-pillerne :-) Havde ellers brugt dem uden problemer før.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

13. december 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Moma skriver:

Hvis undersøgelsen intet viser. Burde du være frikendt for kræft. Men mon ikke de gerne vil se dig igen om 3-6 mdr.? 

Under alle omstændigheder skal årsagen til blødningerne vel findes? Kunne det evt. være sarte slimhinder?

Jeg har selv fået foretaget et keglesnit og dermed også fået udtaget et par biopsier/vævsprøver. Det gjorde ikke ondt ellet blødte ikke voldsomt meget. Var du mon bedøvet? 

Ingen bedøvelse

Anmeld

15. december 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Jeg har modtaget det første journalnotat, og der står at der er fund af hvide pletter på livmoderhalsen, er der nogle af jer som har prøvet det, eller som ved hvad det kan betyde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.