Mit barn og vores barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
5 svar
14 synes godt om
12. december 2013

Anonym trådstarter

Hej baby.dk

Jeg har lidt at et problem jeg mor til 2 dejlige børn hvor den store er fra mit tidligere forhold

Jeg følger at den lilles far altså min kæreste ikke kan lide mit barn pga den far barnet har. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2013

C-Dog

Du skal gå fra ham eller få ham til at fatte at forskelsbehandling ødelægger dit barns selvværd og det vil du ikke acceptere!!

Anmeld

12. december 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hej baby.dk

Jeg har lidt at et problem jeg mor til 2 dejlige børn hvor den store er fra mit tidligere forhold

Jeg følger at den lilles far altså min kæreste ikke kan lide mit barn pga den far barnet har. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op

Du er nød til at forklare ham at det er SÅ FORKERT og at det er pisse synd for dit store barn og det kan føre til mange problemer, ikke bare mellem ham og det, men også mellem de to søskende.
Et barn skal ikke leve i et hjem, hvor den ene voksne ikke kan lide det. og så forklar din kæreste at barnet ikke er faren..

har du snakket med ham om det?

Anmeld

12. december 2013

Janni.

håber da ikke din kæreste gør forskel på børnene?

Anmeld

12. december 2013

Mum33

Anonym skriver:

Hej baby.dk

Du må acceptere, at din kæreste har forskellige følelser for de to børn. Man har ikke samme forhold til bonusbørn, som dem man er biologisk forældre til. Når det er sagt, så må børnene ALDRIG føle, at der bliver gjort forskel på dem. Det er din kærestes ansvar som bonusfar, at få dit barn til at være en del af familienpå lige fod med jeres fælles tag en snak med ham ....

Anmeld

12. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg har lige taget en snak med ham.

Han er ked af at jeg følger at han ikke kan lide mit barn for det kan han godt hans siger at han elsker mit lige så højt som vores fælles. Han er bare rigtig ked af at den store og totalt Rasmus modsat når h*n kommer hjem fra sin far for det piner ham rigtig meget. Så imorgen taget han en hygge dag kun for de 2. Som han så også siger - selvom h*n ikke er min har jeg været over halvdelen af h*n's live så følger sku h*n er min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.