Armen altså - lidt sjovt ( og flovt )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2013

Lullaby*

Åh ja *grin grin* men han har da husket at få alt det andet på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2013

bøllen

Lullaby* skriver:

Åh ja *grin grin* men han har da husket at få alt det andet på

Ja lige præsic .... 

Idag er alt kommet på  Så ingen istapper på måsen 

Anmeld

13. december 2013

bøllen

Dot D skriver:

Hi hi...

Sådan kan det gå....

Min veninde trak den skridtet længere -  de er en morgen på vej ud af døren, travle som altid, mellemste barn siger: jeg skal altså tisse. Min veninde siger, du er nødt til at gøre det i bleen, vi er for sent på den (hun kunne skiftes 2 min efter af dagpleje) Pigen siger, med benene godt krydsede, det kan jeg ikke, I har ikke givet mig ble på

Så af med bukserne og ble på - og den dag blev de alle lidt forsinkede, hi hi...

ja det må man da sige - og han har sådan en god måde at sige tingene på , så kunne kun smile

ha ha altså . Det var jo lige før pigen var klar til at undvære bleen .. 

Anmeld

13. december 2013

Leneur

bøllen skriver:

Har lige været ude at tørre knægten efter toilet besøg han hiver bukser op og siger 

HOV har jeg ingen underbukser på 

Mig : hiver bukserne ned og tjekker , men næh nej ingen underbukser.

så knægten har været afsted uden underbukser idag  Håber ikke han har frosset om numsen

For historie : vi øver i at tage tøj på selv ( da vi ofte kæmper lidt med det ) så med råd fra fys, skal jeg ligge tøjet og sætte æggeuret til. Første gang i dag , så der er plads til forbedringer ( og tjek ) fra mor

hi hi altså

Jeg kæmper også en kamp med min datter og tøj, så er meget nysgerrig på det med æggeuret. Vil du fortælle hvad det går ud på?

Anmeld

13. december 2013

Moma

bøllen skriver:

Har lige været ude at tørre knægten efter toilet besøg han hiver bukser op og siger 

så knægten har været afsted uden underbukser idag  Håber ikke han har frosset om numsen

For historie : vi øver i at tage tøj på selv ( da vi ofte kæmper lidt med det ) så med råd fra fys, skal jeg ligge tøjet og sætte æggeuret til. Første gang i dag , så der er plads til forbedringer ( og tjek ) fra mor

hi hi altså

Hvor sjovt du skriver det - det kunne have været mig, der havde skrevet det.

Der var et Luciaarrangement i bhv i går, og da vores dreng på 4 år, havde været på toilettet, og jeg skulle tørre ham, så jeg han ingen underbukser havde på. Så jeg spurgte ham, hvor de var. Hvor han svarede - dem havde han ikke haft på i dag.

Vi øver også med ham, at han selv skal tage tøj på om morgenen (han er så laaaangsom om morgenen, så vi har været for gode til at hjælpe). Min mand har børnene om morgenen, og han havde ikke set, han ikke havde taget underbukser på.

Anmeld

13. december 2013

bøllen

Leneur skriver:

Jeg kæmper også en kamp med min datter og tøj, så er meget nysgerrig på det med æggeuret. Vil du fortælle hvad det går ud på?

Det kan du tro .

jamen jeg sætter blot uret og laver en lille konkurrence ud af det .

ligger tøjet klar på gulvet og siger , kan du mon nå at komme i tøjet inden uret ringer.

i starter er det med at sætte god tid på og mindske tiden hver dag .

er spændt på om det bliver ved med at virke . Så vi undgår den kamp om morgnen

Anmeld

13. december 2013

bøllen

Moma skriver:

Hvor sjovt du skriver det - det kunne have været mig, der havde skrevet det.

Der var et Luciaarrangement i bhv i går, og da vores dreng på 4 år, havde været på toilettet, og jeg skulle tørre ham, så jeg han ingen underbukser havde på. Så jeg spurgte ham, hvor de var. Hvor han svarede - dem havde han ikke haft på i dag.

Vi øver også med ham, at han selv skal tage tøj på om morgenen (han er så laaaangsom om morgenen, så vi har været for gode til at hjælpe). Min mand har børnene om morgenen, og han havde ikke set, han ikke havde taget underbukser på.

Ha ha " dejligt " at se vi ikke er de eneste :-)

ja det har jeg nok også - specialt fordi vi har haft mange gange og ofte endt med skrigeri

lige nu gider han bare ikke og det tar 100 år . Og jeg har desværre bare ikke altid kræfterne og overskuddet til det pga smerter.

så fys foreslog dette med uret og håber det kan afhjælpe . 

Han er sensitiv og kan reagere kraftigt hvilket ikke er helt hensigtsmæssigt 

Anmeld

13. december 2013

Chris86

bøllen skriver:

hi hi altså

Det ske jævnligt her!
MEN her bruger hun stadig ble, så ikke så galt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.