øjenbetændelse igen!? forvirrrt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
9 svar
1 synes godt om
12. december 2013

Lukas&Liam<3

Lukas har lige haft øjenbetændelse hvor vs sagde behandling i 48 timer og læge sagde 24.

Nu kommer jeg ned og henter lukas, og han har igen øjenbetændelse og de siger 48 timer i behandling før han må komme igen. Nå jeg ringer så til lægen og siger han har fået øjenbetændelse igen og hun spørg derefter om han er syg, jeg svarer han er snottet. Hun mener det bare er virus og han ikke skal i behandling. Vi skal bare rense det med saltvand. Og at han gerne må komme i vs! Da han heller ikke er generet på nogen måde.

Hvad pokker skal jeg gøre?:s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2013

2babygirls

Maria&Lukas skriver:

Lukas har lige haft øjenbetændelse hvor vs sagde behandling i 48 timer og læge sagde 24.

Nu kommer jeg ned og henter lukas, og han har igen øjenbetændelse og de siger 48 timer i behandling før han må komme igen. Nå jeg ringer så til lægen og siger han har fået øjenbetændelse igen og hun spørg derefter om han er syg, jeg svarer han er snottet. Hun mener det bare er virus og han ikke skal i behandling. Vi skal bare rense det med saltvand. Og at han gerne må komme i vs! Da han heller ikke er generet på nogen måde.

Det kan også godt være snot og ikke betændelse.. Det får maaaaange børn fordi de tørre næsen op mod øjet

Anmeld

12. december 2013

modesty

Maria&Lukas skriver:

Jeg har altid fået at vide af min læge at jeg skal fortsætte behandling mindst et døgn efter det er væk, for at være helt sikker på at infektionen er slået ned...

Anmeld

12. december 2013

LinLin

Maria&Lukas skriver:

Ja så siger du til vs at du har talt med klægen, at han ikke skal i behandling og at han gerne må komme!

Var det ikke dig der lavede en tråd om det samme for et stykke tid siden? der var i hvert fald een tråd og i den skrev jeg også at sidst Adam havde det var han ikke i behandling for langt de fleste øjenbetændelse kommer af snot og kan/skal ikke behandles...

Anmeld

12. december 2013

Lukas&Liam<3

LinLin skriver:

Ja så siger du til vs at du har talt med klægen, at han ikke skal i behandling og at han gerne må komme!

Var det ikke dig der lavede en tråd om det samme for et stykke tid siden? der var i hvert fald een tråd og i den skrev jeg også at sidst Adam havde det var han ikke i behandling for langt de fleste øjenbetændelse kommer af snot og kan/skal ikke behandles...

Jo det var også mig
Men når han ikke var i behandling hvornår kom han så i institution?

Anmeld

12. december 2013

LinLin

Maria&Lukas skriver:

Jo det var også mig
Men når han ikke var i behandling hvornår kom han så i institution?

Så vidt jeg husker var det en torsdag han fik det og fordi han havde deltidsplads havde han altid fri om fredagen... Det var i hvert fald i forbindelse med en weekend
MEN hvis han normalt skulle have været afsted, var han også kommet det den fredag!
Hvis du alligevel har fri ville jeg beholde ham hjemme men jeg ville ikke tage ekstra fri for det, når lægen siger der ikke er noget at gøre - så må institutionen altså rette sig efter det

Anmeld

12. december 2013

Muffinmus

Min læge siger at er øjet rødt og meget irriteret er det smitsomt og skal behandles. Er det bare puds der er skal det ikke behandles og de må gerne komme afsted

Anmeld

12. december 2013

Lukas&Liam<3

LinLin skriver:

Så vidt jeg husker var det en torsdag han fik det og fordi han havde deltidsplads havde han altid fri om fredagen... Det var i hvert fald i forbindelse med en weekend
MEN hvis han normalt skulle have været afsted, var han også kommet det den fredag!
Hvis du alligevel har fri ville jeg beholde ham hjemme men jeg ville ikke tage ekstra fri for det, når lægen siger der ikke er noget at gøre - så må institutionen altså rette sig efter det

Jeg er hjemme, men sygemeldt. Gør det meget værre for mig selv hvis han er hjemme.
Ringer til vs imorgen og fortæller hvad lægen har sagt også må vi tage den derfra. Tak

Anmeld

12. december 2013

Lukas&Liam<3

MariaE skriver:

Min læge siger at er øjet rødt og meget irriteret er det smitsomt og skal behandles. Er det bare puds der er skal det ikke behandles og de må gerne komme afsted

Det er meget svagt rødt. De sagde i vs at de havde tørret det et par gange. Da jeg hentede ham var der en del snask. Fik ordnet det med vat og saltvand kl 15 og øjet ser kun lidt vådt ud. Intet snask siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.