Anbefal hotel i København eller Malmö

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.354 visninger
12 svar
1 synes godt om
12. december 2013

Maja_4000

Hej piger
Min kæreste skal have et weekendophold i julegave.. Det skal være 2 nætter og i København eller Malmö.
Kender I et godt hotel som ikke koster en formue? (under 2000 for os begge for to nætter).. Det må meget gerne være inkluderet morgenmad.. Og badekar er et plus

Jeg har kigget på nettet, men vil gerne have nogle personlige erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2013

Orkide86

Maja_4000 skriver:

Hej piger
Min kæreste skal have et weekendophold i julegave.. Det skal være 2 nætter og i København eller Malmö.
Kender I et godt hotel som ikke koster en formue? (under 2000 for os begge for to nætter).. Det må meget gerne være inkluderet morgenmad.. Og badekar er et plus

Vi har lige været en weekend i Kbh. Vi boede på Bella Sky. Kan kun anbefales. Vi var helt vilde med hotellet. Og så gik metroen lige ved siden af direkte ind til kongens Nytorv.

morgen mad var med i prisen.

2 nætter for 2100kr

Anmeld

12. december 2013

Orkide86

Mirjam123 skriver:

Vi har lige været en weekend i Kbh. Vi boede på Bella Sky. Kan kun anbefales. Vi var helt vilde med hotellet. Og så gik metroen lige ved siden af direkte ind til kongens Nytorv.

2 nætter for 2100kr

Klik her og skriv...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. december 2013

(august)

First Sankt Petri i det gamle Dalls varehus, tæt på Nørreport, det er et super sted til kæresteweekend og de har helt fantastiske drinks og morgenmad.

Anmeld

12. december 2013

Maja_4000

2 nætter for 2100kr

Jeg troede faktisk det var meget dyrere var det god morgenmad?

Anmeld

12. december 2013

Maja_4000

(august) skriver:

First Sankt Petri i det gamle Dalls varehus, tæt på Nørreport, det er et super sted til kæresteweekend og de har helt fantastiske drinks og morgenmad.

Det kender jeg ikke, det kigger jeg på.. Tak

Anmeld

12. december 2013

MariaKyedDK

Maja_4000 skriver:

Hej piger

jeg kikker lige med, for næste sommer kunne jeg godt tænke mig 1 uges sommerferie på hotel i KBH med mand og unger  

Anmeld

12. december 2013

Orkide86

Maja_4000 skriver:

Jeg troede faktisk det var meget dyrere var det god morgenmad?

Ja det synes vi det var ��

Anmeld

12. december 2013

Orkide86

Mirjam123 skriver:

Ja det synes vi det var ��

Klik her og skriv...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. december 2013

trunte89

Wake up er super godt synes jeg.
Har lige været på Bella sky, og det var noget bøvl med betalingen! De trak en gang inden vi tog afsted og så skulle vi betale en gang til da vi rejste fra hotellet. Det var mildt sagt svært at få vores penge igen. Det tog et par uger og mange mails/ samtaler med dem. Derudover fik vi flere gange misvisende informationer af personalet under opholdet.

Så skal i afsted igen, bliver det helt sikkert wake up igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.