Hjælp til gave/gaver ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2013

Mortilxx

LRJ skriver:

Hvad med en cykel ?

Han har en trehjulet Winther cykel som stort set aldrig har været brugt :-) (Han er meget lille, så han kan ikke nå pedallerne)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2013

MortilElias2010

Nihell skriver:

Ååååh gud, aner slet ikke hvad jeg skal give min skønne søn i julegave

Har I nogle ideer?

Han fylder tre år til februar, så det skal passe til hans alder.

Jeg har været ved at købe en Sebra stol til ham, fordi vi får en Sebra Kili seng, og så tænkte jeg, at det jo kunne se super flot ud. Meeeeen så kom tvivlen (for 1117937 gang), skal jeg give ham legetøj eller noget til værelset...? Han har bare SÅ meget legetøj, altså så meget at jeg i dag eller i morgen skal have sorteret ud i det. Det skal lige siges at han får legetøj af min kærestes familie (hans forældre er skilt, så hans familie er to familier) og hans fars familie (legetøjet bliver hos hans far). Min familie giver seng, sengetøj, tøj og formentlig en tablet/iPad.

Mit budget er omkring de 500 kr.

Jeg har allermest lyst til at købe noget til værelset, for at det bliver mere overskueligt og ikke så rodet at komme ind i, men igen, er det for min skyld og mere en gave til mig selv end det er for min søns skyld?

Håber I kan hjælpe

Løbe/balancecykel! Det er helt sikkert. Også selvom han ikke bruger sin trehjulede ret meget. Du kan trygt regne med at han vil bruge den! Og så går det snildt med at køre cykel efterfølgende uden støttehjul. 

http://www.legeakademiet.dk/default.aspx?CMSID=116 

Anmeld

12. december 2013

Mortilxx

MortilElias2010 skriver:

Løbe/balancecykel! Det er helt sikkert. Også selvom han ikke bruger sin trehjulede ret meget. Du kan trygt regne med at han vil bruge den! Og så går det snildt med at køre cykel efterfølgende uden støttehjul. 

http://www.legeakademiet.dk/default.aspx?CMSID=116 

Han har en scooter og andre lignende, så tænker bare at han har rigeligt af sådan noget Men kan være den skal skrives på ønskesedlen til hans fødselsdag, kan være jeg har fået ryddet lidt ud i alt legetøjet til den tid

Er en løbecykel bedre end scootere og andre køretøjer uden pedaller? For så kunne det jo egentlig godt tænkes det var en rigtig god idé til ham

Anmeld

12. december 2013

Benjamins'mor

Nihell skriver:

Har I nogle ideer?

Jeg har været ved at købe en Sebra stol til ham, fordi vi får en Sebra Kili seng, og så tænkte jeg, at det jo kunne se super flot ud. Meeeeen så kom tvivlen (for 1117937 gang), skal jeg give ham legetøj eller noget til værelset...? Han har bare SÅ meget legetøj, altså så meget at jeg i dag eller i morgen skal have sorteret ud i det. Det skal lige siges at han får legetøj af min kærestes familie (hans forældre er skilt, så hans familie er to familier) og hans fars familie (legetøjet bliver hos hans far). Min familie giver seng, sengetøj, tøj og formentlig en tablet/iPad.

Jeg har allermest lyst til at købe noget til værelset, for at det bliver mere overskueligt og ikke så rodet at komme ind i, men igen, er det for min skyld og mere en gave til mig selv end det er for min søns skyld?

Håber I kan hjælpe

Benjamin blive 3 i januar.
Vi har selv købt en stor sporvogn/metro hvor man kan åbne dørene til 200,- i toys'r'us.
Og ellers har vi ønsket tøj, Planes figurer, Postmand Per biler og figurer.

Anmeld

12. december 2013

MortilElias2010

Nihell skriver:

Han har en scooter og andre lignende, så tænker bare at han har rigeligt af sådan noget Men kan være den skal skrives på ønskesedlen til hans fødselsdag, kan være jeg har fået ryddet lidt ud i alt legetøjet til den tid

Er en løbecykel bedre end scootere og andre køretøjer uden pedaller? For så kunne det jo egentlig godt tænkes det var en rigtig god idé til ham

Vores Elias startede ud med en scooter, så en balancecykel og dernæst en cykel (med støtteben) MEN dem ville han ikke have på og der gik to dage så cyklede han på almindelig cykel og kunne bremse uden problemer. Han fylder 4 til januar, så ville absolut anbefale at balancecyklen bliver det næste  

Anmeld

13. december 2013

Mortilxx

Benjamins'mor skriver:

Benjamin blive 3 i januar.
Vi har selv købt en stor sporvogn/metro hvor man kan åbne dørene til 200,- i toys'r'us.
Og ellers har vi ønsket tøj, Planes figurer, Postmand Per biler og figurer.

Han er helt vild med postmand Per, Cars, smølferne osv, så købte faktisk Bumle fra Cars til ham i går (hans yndlings) :-) Men super gode ideer, må på shoppingtur en af dagene :-)

Anmeld

13. december 2013

Mortilxx

MortilElias2010 skriver:

Vores Elias startede ud med en scooter, så en balancecykel og dernæst en cykel (med støtteben) MEN dem ville han ikke have på og der gik to dage så cyklede han på almindelig cykel og kunne bremse uden problemer. Han fylder 4 til januar, så ville absolut anbefale at balancecyklen bliver det næste  

Fantastisk :-) Det bliver jeg nødt til at købe eller ønske mig til ham :-) Sådan en kan vi vist ikke undvære så :-)

Anmeld

13. december 2013

Mor til Majbørn

Nihell skriver:

Har I nogle ideer?

Håber I kan hjælpe

Vores dreng (på 1,5) får faktisk møbler (bord + 2 stole) til sit værelse af os + en enkelt legetøjsting (værktøjskasse) - alle andre kommer med legetøj.

Så jeg stemmer for møbler og måske en enkelt legetøjsgave.

Anmeld

13. december 2013

Mortilxx

Mor til Majbørn skriver:

Vores dreng (på 1,5) får faktisk møbler (bord + 2 stole) til sit værelse af os + en enkelt legetøjsting (værktøjskasse) - alle andre kommer med legetøj.

Så jeg stemmer for møbler og måske en enkelt legetøjsgave.

Tror det bliver møbler og noget Cars legetøj :-) Men skal også have fat i en balancecykel i løbet af de næste par måneder :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.