Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MariaKyedDK skriver: Det er hormonknopper
Det er hormonknopper
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lykke:) skriver: Det ligner bumser han ligner jo en lille teenager
Det ligner bumser han ligner jo en lille teenager
hehe ja det gør det
Lykke:) skriver: Det var dejligt at høre! fungerede amningen slet ikke? Hvor er det godt, at det har hjulpet jer! Gud hvor er det gået hurtigt
Det var dejligt at høre! fungerede amningen slet ikke? Hvor er det godt, at det har hjulpet jer! Gud hvor er det gået hurtigt
BigHope13 skriver: Nej det gik bare så dårligt med amningen. Han var bare såååå sulten døgnet rundt lige fra han blev født, nok pga hans høje vægt. jeg kunne så sidde og amme ham en hel time og og så faldt han også til ro men efter 15-30 min virkede han igen møg sulten, og så begyndte vi at give mme efter amningen, Og han suttede så kraftigt ved mig at der gik hul på mine brystvorter hele tiden så det har været en kamp med blod sved og masser af tårer. så ja nu er det ren flaske og det er den bedste beslutning for os.Det.er gået alt for hurtigt , kan jo slet ikke forstå hvor tiden bliver af
Nej det gik bare så dårligt med amningen. Han var bare såååå sulten døgnet rundt lige fra han blev født, nok pga hans høje vægt. jeg kunne så sidde og amme ham en hel time og og så faldt han også til ro men efter 15-30 min virkede han igen møg sulten, og så begyndte vi at give mme efter amningen, Og han suttede så kraftigt ved mig at der gik hul på mine brystvorter hele tiden så det har været en kamp med blod sved og masser af tårer. så ja nu er det ren flaske og det er den bedste beslutning for os.Det.er gået alt for hurtigt , kan jo slet ikke forstå hvor tiden bliver af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128