Knopper!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2013

Lykke:)

MariaKyedDK skriver:

Det er hormonknopper 

Det ligner bumser han ligner jo en lille teenager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2013

MariaKyedDK

Lykke:) skriver:

Det ligner bumser han ligner jo en lille teenager

hehe ja det gør det  

Anmeld

12. december 2013

BigHope13

Lykke:) skriver:

Det var dejligt at høre! fungerede amningen slet ikke? Hvor er det godt, at det har hjulpet jer! Gud hvor er det gået hurtigt

Nej det gik bare så dårligt med amningen. Han var bare såååå sulten døgnet rundt lige fra han blev født, nok pga hans høje vægt. jeg kunne så sidde og amme ham en hel time og og så faldt han også til ro men efter 15-30 min virkede han igen møg sulten, og så begyndte vi at give mme efter amningen, Og han suttede så kraftigt ved mig at der gik hul på mine brystvorter hele tiden så det har været en kamp med blod sved og masser af tårer. så ja nu er det ren flaske og det er den bedste beslutning for os.

Det.er gået alt for hurtigt , kan jo slet ikke forstå hvor tiden bliver af

Anmeld

13. december 2013

Lykke:)

BigHope13 skriver:

Nej det gik bare så dårligt med amningen. Han var bare såååå sulten døgnet rundt lige fra han blev født, nok pga hans høje vægt. jeg kunne så sidde og amme ham en hel time og og så faldt han også til ro men efter 15-30 min virkede han igen møg sulten, og så begyndte vi at give mme efter amningen, Og han suttede så kraftigt ved mig at der gik hul på mine brystvorter hele tiden så det har været en kamp med blod sved og masser af tårer. så ja nu er det ren flaske og det er den bedste beslutning for os.

Det.er gået alt for hurtigt , kan jo slet ikke forstå hvor tiden bliver af

Det lyder ikke som en særlig rar oplevelse super godt, at i har fundet noget der fungerer for jer
Nej, det kan jeg heller ikke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.