Hvad Ser der lige for min krop ? :/ lidt ulækkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
0 svar
0 synes godt om
12. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg havde sidst mens den 27. august, jeg har testede positivt på stort set alle teste, selv lægens, men blodprøverne siger at mit hcg tal er under 5, og det har den været hele vejen igennem ( får taget bp hver anden uge siden 1. september )
pludselig tester jeg positivt for ÆL for 7 uger siden - og selv lægen kan ikke finde en forklaring og sender mig til scanning, der intet overhovedet viser udover at jeg havde nogle æg der så ud til at være klar til en ÆL , og ellers kunne de ikke se nogen forklaring på det hele, og får af vide at jeg skal vente nogle uger inden jeg tager til lægen igen, og jeg tænker jeg vil vente og se hvad der sker

Nu pludselig i mandag aften ( 7 uger efter scanningen ) har jeg Pludselig lyserød slim og tirsdag morgen Styrter det bare ud af mig med blod, både Klumper og frisk blod og Slim - ( 105 dage efter sidste mens..) Jeg har ikke ondt eller noget, så lægen mener det er min længe ventende mens..

men er der nogen der har prøvet det og som har haft fået en forklaring på hvad der er sket ?
( har aldrig været i behandling, er meget fertil, aldrig haft Uregelmæssigt mens før, har barn i forvejen, aldrig haft cyster eller lign. )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.