søger kloge hoveder. (om syn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

Henni

Dette handler om syn.

Min kæreste og jeg har begge forfærdelig dårligt syn og bruger briller, Han bruger +4,50 og +4,75 og har bygningsfejs på begge øjne, jeg bruger +4,50 og +5,50 og har bygningsfejl på venstre øje.
Mit spørgsmål er så om der er nogle der ved om dette er aveligt og hvor tidligt man kan få det undersøgt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

LineD

Henni skriver:

Dette handler om syn.

Min kæreste og jeg har begge forfærdelig dårligt syn og bruger briller, Han bruger +4,50 og +4,75 og har bygningsfejs på begge øjne, jeg bruger +4,50 og +5,50 og har bygningsfejl på venstre øje.
Mit spørgsmål er så om der er nogle der ved om dette er aveligt og hvor tidligt man kan få det undersøgt.

Der står rigtig meget godt om bygningsfejl på denne side, samt hvorvidt det er arveligt, håber det kunne hjælpe lidt

http://www.netdoktor.dk/ojne/bygningsfejl.htm

Knus Line, som selv bruger briller (bygningsfejl), og begge forældre gør ligeledes (Bygningsfejl)...

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hmmm... Nu er alle mine kollegaer i Synsafdelingen på ferie endnu, så jeg kan ikke engang spørge nogen af de kloge hoveder, men hvis du ikke finder ud af det, så prik mig lige på skulderen i næste uge, så er der kommet nogen hjem fra ferie også skal jeg spørge

Anmeld

28. juli 2009

Henni

Zafir skriver:

Hmmm... Nu er alle mine kollegaer i Synsafdelingen på ferie endnu, så jeg kan ikke engang spørge nogen af de kloge hoveder, men hvis du ikke finder ud af det, så prik mig lige på skulderen i næste uge, så er der kommet nogen hjem fra ferie også skal jeg spørge

Tusind tak det skal jeg nok lige prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.