baby - tryk udligning i fly

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.038 visninger
10 svar
1 synes godt om
12. december 2013

Simon Isaksen

hej

da vi tager en uge til spanien her på lørdag 14 dec.

ville jeg høre om nogen af jer har erfaring med at have spædbørn med op og flyve, vi har lilli på snart 9 måneder som skal med, ved at hun helst skal have en sut i munden når vi er på vej.. og evt få noget flaske til at hjælpe med at udligne trykket i hendes øre .. hvad er jeres erfaring med udligning af tryk på spædbørn, evt nogen gode råd ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Simon Isaksen skriver:

hej

ville jeg høre om nogen af jer har erfaring med at have spædbørn med op og flyve, vi har lilli på snart 9 måneder som skal med, ved at hun helst skal have en sut i munden når vi er på vej.. og evt få noget flaske til at hjælpe med at udligne trykket i hendes øre .. hvad er jeres erfaring med udligning af tryk på spædbørn, evt nogen gode råd ?

Vi har flere gange fløjet med mindre børn (også under 1 år) og de har aldrig klaget over ondt i ørerne. De har haft deres sut i munden og så har vi sørget for, at de blev distraheret indtil vi var helt oppe i luften

Anmeld

12. december 2013

Simon Isaksen

MoarHvidovre skriver:

Vi har flere gange fløjet med mindre børn (også under 1 år) og de har aldrig klaget over ondt i ørerne. De har haft deres sut i munden og så har vi sørget for, at de blev distraheret indtil vi var helt oppe i luften

det lyder jo dejligt .jamen det må vi prøve at gøre så

Anmeld

12. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Min søn fløj første gang da han var en måned gammel og han sov altid fra det. Sidste gang var han 2.8 gammel der faldt han i søvn igen.

Anmeld

12. december 2013

De3Guldklumper

Simon Isaksen skriver:

hej

Har aldrig haft problemer med ungerne når vi har fløjet. Første gang den ældste var med ude og flyve (7mdr) fik hun sin sut - jeg ville ha haft hende ammet imens men det måtte jeg ikke da alle skal sidde op Så i med sutten og det gik super fint og så kiggede vi lidt bog indtil vi var i luften.

Senere har begge unger fået et par ørepropper som de har brugt meget.

Anmeld

12. december 2013

Mum33

Vi har givet flaske under start og landing  Ingen problemer her... 

Anmeld

12. december 2013

modesty

Simon Isaksen skriver:

hej

Vi har fløjet en del gange med vores søn, første gang da han var 8 mdr. Der har aldrig været problemer med tryk.

Anmeld

12. december 2013

FrkDitte

Hejsa,

Vi var på Lanzarote da vores var 8 uger. Jeg ammede ham da vi lettede og da vi skulle lande igen. Ingen problemer overhovedet.

Sut eller flaske skulle også kunne gøre det.

Hav en superdejlig rejse..

D.

Anmeld

12. december 2013

liten-mamma

Simon Isaksen skriver:

hej

Vi var på Mallorca da vores datter var 5 mdr. og hun mærkede intet til flyve turen overhovedet. 

På vej derover fik hun en flaske, fordi vi troede hun ville få ondt i ørene, men hun ville hellere lege. På hjem turen sov hun hele vejen hjem i mine arme

Anmeld

12. december 2013

hekran

Vi har tit fløjet med vores børn, men kun oplevet én gang, at det gjorde ondt på den ene. Han var vel 5 måneder og det var kun, mens flyet lagde an til at lande. Sutten hjalp ikke rigtigt, men hvis det er en trøst, så tog det ikke ret lang tid og alt var ovre så snart vi rørte banen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.