Min kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
6 svar
4 synes godt om
12. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg er gravid, og har den seneste tid oplevet, at mine følelser for min kæreste er formindsket. 

Jeg har ikke lyst til at putte med ham, vil ikke kysse med ham, han skal ikke ae mig, osv. Vi har sex ca 1 gang om ugen, fordi jeg tvinger mig selv til det, da jeg synes det er synd for ham. 

Jeg tænker hele tiden, bliver det ved med at være sådan her? Hvad med barnet? Jeg har jo ikke lyst til at gå fra ham, men det er også så svært at skjule, at jeg ikke har lyst til nærheden med ham.

Nogen der kender til det? Er det hormoner, og bliver det bedre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2013

Monski

Anonym skriver:

Jeg er gravid, og har den seneste tid oplevet, at mine følelser for min kæreste er formindsket. 

Jeg har ikke lyst til at putte med ham, vil ikke kysse med ham, han skal ikke ae mig, osv. Vi har sex ca 1 gang om ugen, fordi jeg tvinger mig selv til det, da jeg synes det er synd for ham. 

Jeg tænker hele tiden, bliver det ved med at være sådan her? Hvad med barnet? Jeg har jo ikke lyst til at gå fra ham, men det er også så svært at skjule, at jeg ikke har lyst til nærheden med ham.

Præcis sådan havde jeg det under min sidste graviditet, jeg tror bare at man lidt mangler at være sig selv og have kontrol over sin krop. For mig gik det over igen

Anmeld

12. december 2013

asff

Anonym skriver:

Sådan har jeg også haft det. Hans eksistens irriterede mig Men det er meget bedre nu, alt er ved det gamle Synes dog ikke du skal ''tvinge'' dig selv til sex med ham, det er okay ikke at have lyst.

Anmeld

12. december 2013

ms86

Jeg har også haft en periode her i graviditeten hvor lysten manglede og jeg var lidt træt af kæresten (+ alt muligt andet), men det har helt sikkert noget at gøre med at man pludselig ikke kan alt det man plejer pga. kvalme, træthed, stor mave mm. + hormoner.. Og så går det jo bare lidt op og ned med kærligheden når man er i et parforhold - det er meget normalt! 

Jeg synes helt sikkert at du liiige skal se tiden lidt an og passe på med at træffe forhastede beslutninger, både for din egen og barnets skyld. 

Anmeld

12. december 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

enig med de andre...

det er hormornernes skyld...

kæresten gik ind imellem på listesko for det generede mig at han gik ud i køkkenet, men det generede mig også når han sad stille ved computeren, eller når han sad i sofaen...

en periode var ALT bare forkert...

Men det gik væk igen...

pas på med at presse dig selv til f.eks. sex, det kan faktisk have den modsatte effekt... nemlig at du bliver "vænnet" til det er noget du ikke har lyst til og derfor mister lysten...

vær i stedet ærlig og sig det til ham... hvis han er en rigtig mand så tager han det med som en del af graviditeten...

Anmeld

12. december 2013

Carina:-)

Ja det kender jeg godt.

Og kan stadig få det sådan indimellem selv om jeg ikke er gravid 

Hvor alt hvad han gør er træls.

Bare det når han drikker en sodavand ,eller kigger på mig med helt runde øjne! Argghh .

MEN så er der jo alle de andre gange hvor jeg synes han er vildt lækker ,og jeg ikke kan få nok.

Din krop raser med homoner ,endnu  mere nu hvor du er gravid-Så du er helt normal 

Anmeld

12. december 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar, det gør mig mere rolig at vide at det er normalt

Jeg bliver altså lige nødt til at spørge dig Carina, hvad er det for nogle runde øjne han kigger på dig med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.