Rejsemål i uge 8?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
9 svar
2 synes godt om
12. december 2013

SanJose

Jeg sidder og tænker lidt på at rejse væk fra vinterens kulde i vinterferien (uge 8). Kæresten min kommer hjem lige inden, så det kunne være perfekt at tage sydpå sammen og få lidt alene tid

Men hvor skal vi rejse hen? Vi har kun den ene uge til rådighed, før jeg igen skal på arbejde. Ville ellers gerne have været til Thailand, men tror vi udskyder den til sommerferien i stedet, da det kræver i hvert fald 14 dage. Derudover skal det være varmt. Vil gerne bruge ferien på at lade energi op til resten af vinteren.

Hvad kan I anbefale? Og nogle bestemte hoteller?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2013

PernilleogLouis

nu tag vi selv til Thailand men havde vi kun haft en uge havde jeg nok valgt Kap Verde eller Dubai

Anmeld

12. december 2013

Mum33

SanJose skriver:

Jeg sidder og tænker lidt på at rejse væk fra vinterens kulde i vinterferien (uge 8). Kæresten min kommer hjem lige inden, så det kunne være perfekt at tage sydpå sammen og få lidt alene tid

Men hvor skal vi rejse hen? Vi har kun den ene uge til rådighed, før jeg igen skal på arbejde. Ville ellers gerne have været til Thailand, men tror vi udskyder den til sommerferien i stedet, da det kræver i hvert fald 14 dage. Derudover skal det være varmt. Vil gerne bruge ferien på at lade energi op til resten af vinteren.

Hvad kan I anbefale? Og nogle bestemte hoteller?  

Vi har lige været på Kap Verde - Boa Vista ....FANTASTISK

Anmeld

12. december 2013

Lotus86

Ellers er det de kanariske øer, der er også dejlig varmt

Anmeld

12. december 2013

SanJose

PernilleogLouis skriver:

nu tag vi selv til Thailand men havde vi kun haft en uge havde jeg nok valgt Kap Verde eller Dubai

Dubai lyder lækkert. Det er skrevet på listen, tak!

Anmeld

12. december 2013

SanJose

Abemor skriver:

Vi har lige været på Kap Verde - Boa Vista ....FANTASTISK

Hvem rejste I med? Har siddet og kigget lidt og ser ret lækkert ud. 

Anmeld

12. december 2013

SanJose

Lotus86 skriver:

Ellers er det de kanariske øer, der er også dejlig varmt

Det er også med i mine overvejelser, men synes efterhånden jeg har været der så mange gange. Det er lækkert, men der sker ikke så meget 

Anmeld

13. december 2013

Mum33

SanJose skriver:

Hvem rejste I med? Har siddet og kigget lidt og ser ret lækkert ud. 

Star Tour  Hotellet hed riu touraeg (staves

Anmeld

13. december 2013

SanJose

Abemor skriver:

Star Tour  Hotellet hed riu touraeg (staves

Har lige et par spørgsmål, hvis det er ok?

Havde I børn med på ferien? Og var det mest et familiehotel, eller egner det sig også til par uden børn?

Er der nogle spændende seværdigheder i området? 

Anmeld

13. december 2013

Mum33

Vi havde to små med. En på 5 og en på 10 mdr. Gik super. Hotellet var egnet til både par og folk med børn. 

Der var nogle forskellige ture man kunne melde sig til, men vi var mest på hotellet ( hotellet er bygget op som et kæmpe område, så der er god plads ) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.