Ar efter kejsersnit.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.890 visninger
12 svar
2 synes godt om
11. december 2013

Lykke:)

Jeg fik akut kejsersnit for 17 dage siden og har ingen problemer haft før nu - tror jeg.
I den ene side af mit ar, er der kommet en rød bule som er øm når jeg trykker på den OG der er et lille sår der væsker lidt. Hvad gør man ved det? Og hvad er den lille bule nu for en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

charlottekri

Det lyder som om der er gået betændelse i det. Det prøvede jeg nemlig selv, men tag til lægen for der skal pencillinkur til.

Anmeld

11. december 2013

charlottekri skriver:

Det lyder som om der er gået betændelse i det. Det prøvede jeg nemlig selv, men tag til lægen for der skal pencillinkur til.

Havde du også en rød bule? Eller tænker du på det væske der kommer ud?

Anmeld

11. december 2013

charlottekri

Lykke:) skriver:

Jeg havde en rød bule som dig, men jeg kunne klemme en god omgang betændelse ud af den hvis jeg trykkede godt til. Men når du skriver at det er en rød bule, så er det fordi der er noget der er irriteret / betændt og det er jo ikke at spøge med når det er et 'hul' til det indre... Hvis du forstår?

Anmeld

11. december 2013

charlottekri skriver:

Jeg havde en rød bule som dig, men jeg kunne klemme en god omgang betændelse ud af den hvis jeg trykkede godt til. Men når du skriver at det er en rød bule, så er det fordi der er noget der er irriteret / betændt og det er jo ikke at spøge med når det er et 'hul' til det indre... Hvis du forstår?

Ja jeg er med. Der er en lille en som er rimelig øm! Lyder til at jeg må ringe til lægen i morgen og høre hvad han siger til dét

Anmeld

11. december 2013

SHERO

Jeg fik også en rød bule på størrelse med en mandarin, som var hård og øm, her var det dog bare en blodansamling, men ville smutte til læge, det kunne være betændelse...

Anmeld

11. december 2013

Tullen85 skriver:

Jeg fik også en rød bule på størrelse med en mandarin, som var hård og øm, her var det dog bare en blodansamling, men ville smutte til læge, det kunne være betændelse...

Det lyder noget større end min. Den er ret lille! Altså, på størrelse med de der små glaskugler. Men må hellere få den tjekket!

Anmeld

11. december 2013

charlottekri

Større var min heller ikke. Det vigtigste er at du reagerer på det

Anmeld

11. december 2013

charlottekri skriver:

Større var min heller ikke. Det vigtigste er at du reagerer på det

Dét gør jeg. Tør ikke andet

Anmeld

11. december 2013

M &.I

Jeg fik akut kejsersnit for 17 dage siden og har ingen problemer haft før nu - tror jeg.
I den ene side af mit ar, er der kommet en rød bule som er øm når jeg trykker på den OG der er et lille sår der væsker lidt. Hvad gør man ved det? Og hvad er den lille bule nu for en?

Jeg synes du skal kontak læge eller på hospitalet... Jeg fik også kejsersnit men den så fint ud . På hospitalet sagde hvis der er væske skal man kontak dem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.