Pokker ta' den fodbold! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
11 svar
3 synes godt om
11. december 2013

Anonym trådstarter

iiiih, så er vi igang med pb og jeg har æl i løbet af denne uge, vi har sexet torsdag, lørdag, mandag, og skulle jo så også idag men så var der fodbold i vejen og jeg skal tidligt op, så er nødt til at gå i seng nu her  Mega træls, vil så gerne have det til at lykkes i denne cyklus! Men nu er det to dage i træk uden sex, så hvis vi er smadderuheldige (ligesom de andre måneder) er det lige præcis æl vi ikke rammer.  Øv, hvor er jeg irriteret.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

LinLin

Her kommer fodbold også i vejen! Der er bare ikke så meget at gøre ved det, da det er hans arbejde (han filmer fodboldkampe )
Ej jeg kender det godt! Synes også vi sidst vi prøvede ramte ind i alle mulige forhindringer lige omkring æl!

Anmeld

11. december 2013

Cat93

Anonym skriver:

iiiih, så er vi igang med pb og jeg har æl i løbet af denne uge, vi har sexet torsdag, lørdag, mandag, og skulle jo så også idag men så var der fodbold i vejen og jeg skal tidligt op, så er nødt til at gå i seng nu her  Mega træls, vil så gerne have det til at lykkes i denne cyklus! Men nu er det to dage i træk uden sex, så hvis vi er smadderuheldige (ligesom de andre måneder) er det lige præcis æl vi ikke rammer.  Øv, hvor er jeg irriteret.!

Hvor mange dage er der ca mulighed for at blive gravid? For tror også jeg har æl nu men er desværre ikke hjemme igen før i morgen pga. Arbejde vi havde sex i går og mandag.... Håber det kan lade sig gøre alligevel...

Anmeld

11. december 2013

Anonym trådstarter

Cat93 skriver:

Hvor mange dage er der ca mulighed for at blive gravid? For tror også jeg har æl nu men er desværre ikke hjemme igen før i morgen pga. Arbejde vi havde sex i går og mandag.... Håber det kan lade sig gøre alligevel...

Hvis i havde sex igår og også har i morgen, burde i ramme.

man har æl i 24-36timer mener jeg.

Anmeld

11. december 2013

Cat93

Anonym skriver:

Hvis i havde sex igår og også har i morgen, burde i ramme.

man har æl i 24-36timer mener jeg.

Okay håber på den er der

Anmeld

11. december 2013

Anonym trådstarter

Cat93 skriver:

Okay håber på den er der

Ja jeg håber sgu også  De kloge siger jo at sæden kan overleve op til 3-4 dage, så måske er der stadig liv i nogen svømmere selvom vi ikk sexer idag 

Anmeld

11. december 2013

Cat93

Anonym skriver:

Ja jeg håber sgu også  De kloge siger jo at sæden kan overleve op til 3-4 dage, så måske er der stadig liv i nogen svømmere selvom vi ikk sexer idag 

Krydser fingre for dig også

Anmeld

11. december 2013

Troldemommi

Anonym skriver:

Så brug tiden på noget hyggeligt når der er pause 

Monica

Anmeld

12. december 2013

C-Dog

Ej okay, stop med at være offer og ta doggystyle foran tv'et, det burde alle kvinder kunne få deres mænd med på. Fodbold har da ihvertfald aldrig stoppet os ;-)

Anmeld

12. december 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Ej okay, stop med at være offer og ta doggystyle foran tv'et, det burde alle kvinder kunne få deres mænd med på. Fodbold har da ihvertfald aldrig stoppet os ;-)

Ikke min mand.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.