Er jeg heldig? Eller naiv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
7 svar
3 synes godt om
11. december 2013

Anonym trådstarter

Hej med jer. Lige et spørgsmål da mig og manden er igang med PB
Kunne mærke da i blev gravide?? Altså fik befrugtet et æg. Hvis jeg er gravid, ville jeg kun være 1+4, så måske er det bare noget ægløsning jeg pludselig kan mærke?? Har bare ikke prøvet det før..
Ja min krop spiller mig nok et puds fordi jeg så gerne vil blive gravid, men hele dagen idag har jeg haft menstruations smerter, og nogle gange nogle hårde stik i venstre side af mit underliv.. Det gør lidt ondt.. Det som om jeg har en form for murren nederst ved maven.
Hmm, håber og krydser fingre!
Knus den håbefulde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

Masig

Anonym skriver:

Kunne mærke da i blev gravide?? Hvis jeg er gravid, ville jeg kun være 1+4, så måske er det bare noget ægløsning jeg pludselig kan mærke?? Har bare ikke prøvet det før..
Ja min krop spiller mig nok et puds fordi jeg så gerne vil blive gravid, men hele dagen idag har jeg haft menstruations smerter, og nogle gange nogle hårde stik i venstre side af mit underliv.. Det gør lidt ondt.. Det som om jeg har en form for murren nederst ved maven.
Knus den håbefulde

1+4??? Dvs det ikke engang er to uger siden du har haft mens? For så er det i hvert fald ikke en graviditet du kan mærke!!!

Det at det niver i venstre side kunne godt tyde på ÆL...

Anmeld

11. december 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Kunne mærke da i blev gravide?? Altså fik befrugtet et æg. Hvis jeg er gravid, ville jeg kun være 1+4, så måske er det bare noget ægløsning jeg pludselig kan mærke?? Har bare ikke prøvet det før..
Knus den håbefulde

I uge 1+4 er du ikke gravid endnu, så det er næppe en graviditet, du mærker. 

Anmeld

11. december 2013

Anonym trådstarter

Masig skriver:

1+4??? Dvs det ikke engang er to uger siden du har haft mens? For så er det i hvert fald ikke en graviditet du kan mærke!!!

Det at det niver i venstre side kunne godt tyde på ÆL...

Det er ikke selve graviditeten jeg mener, kan godt se det lidt sløset skrevet, men jeg mener om man kan mærke når et æg bliver befrugtet, altså om i kunne mærke"nu er den der" eller noget i den stil :-)

Anmeld

11. december 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

I uge 1+4 er du ikke gravid endnu, så det er næppe en graviditet, du mærker. 

Det er ikke selve graviditeten jeg mener, kan godt se det lidt sløset skrevet, men jeg mener om man kan mærke når et æg bliver befrugtet, altså om i kunne mærke"nu er den der" eller noget i den stil :-)

Anmeld

11. december 2013

Mother-love

Tror det er din æl du kan mærke ikke at ægget bliver befrugtet.
Jeg kan mærke min æl hver mdr. Og det er ret ubehageligt. Og det er typisk i venstre side jeg mærker det når det er

Anmeld

11. december 2013

Masig

Anonym skriver:

Du kan ikke mærke når ægget bliver befrugtet. Nogle mener de kan mærke når det sætter sig fast, men det er jo først en uges tid efter ÆL, dvs 3+ ca... Så det du mærker nu, er jeg helt sikker på er ÆL...

Anmeld

11. december 2013

VIPpigen

Tvivler på ægget er befrugtet endnu, men det er nok som de andre skriver din æggeløsning du kan mærke.

Min første graviditet havde jeg bare en 6 sans som fortalte mig et par dage efter den udregnet undfangelsestidspunkt, at jeg var gravid. Mener udredningen sagde hun er undfanget omkring den 16-17, og den 18 stod jeg til begravelse og tog mig selv i at nusse maven... Først 3 uger senere tog jeg en test, som viste positiv...

Denne her gang har jeg virkelig intet bemærket, vidste slet ikke man havde æggeløsning på P-piller, men alt tyder hvertfald på at vores datter skal være storesøster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.