Hvad tror du kan kan sælge min barnevogn for???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
4 svar
3 synes godt om
11. december 2013

cecilie1984

Frejas barnevogn tænker jeg at sælge til foråret hvor nogen vi kender venter barn og måske er interesseret i den. Og Freja bliver 2½ i næste mdr så hun bruger den ikke meget mere.

Det er en Emmaljunga big star suprime i farven silver check på uniq stel.

Selve kassen er 2½ år gammel men er brugt max 10 gange indenfor de sidste 6 mdr. Stellet er fra september 2012 altså lidt over 1 år gammel.

Derudover er der madras og pusletaske (også silver check) til.

Nyprisen på vognen var 7000 også kommer tilbehør oveni.

Hvad kan jeg være bekendt at tage for den?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

De3Guldklumper

cecilie1984 skriver:

Frejas barnevogn tænker jeg at sælge til foråret hvor nogen vi kender venter barn og måske er interesseret i den. Og Freja bliver 2½ i næste mdr så hun bruger den ikke meget mere.

Det er en Emmaljunga big star suprime i farven silver check på uniq stel.

Selve kassen er 2½ år gammel men er brugt max 10 gange indenfor de sidste 6 mdr. Stellet er fra september 2012 altså lidt over 1 år gammel.

Derudover er der madras og pusletaske (også silver check) til.

Nyprisen på vognen var 7000 også kommer tilbehør oveni.

Hvad kan jeg være bekendt at tage for den?

4000-4500kr

Anmeld

11. december 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fik 3000 kr. for min som var brugt til 2 børn, men meget velholdt. Jeg vil sige, at du skal starte ud med 4500 kr og så forhandle ned til 4000 kr.

Anmeld

11. december 2013

cecilie1984

MoarHvidovre skriver:

Jeg fik 3000 kr. for min som var brugt til 2 børn, men meget velholdt. Jeg vil sige, at du skal starte ud med 4500 kr og så forhandle ned til 4000 kr.

synes også den er fin og velholdt

så vil da prøve omkring de 4000 kr når de er bekendte hvis de ikke var bekendte ville jeg prøve 4500 kr

Anmeld

11. december 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
cecilie1984 skriver:

synes også den er fin og velholdt

så vil da prøve omkring de 4000 kr når de er bekendte hvis de ikke var bekendte ville jeg prøve 4500 kr

God ide. Hvis du f.eks. sætter den på dba, så sæt den til 4500 kr. De vil altid forhandle. Hvis der er nogen som byder 2000 kr (og dem er der mange af), så skal du bare skrive til dem, at du gerne vil have et seriøst bud og så vender de færreste tilbage. Lad den bare stå lidt - du kan sagtens få den solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.