Søvnrutine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
5 svar
3 synes godt om
11. december 2013

Aluka

vi har fået af vide i dag af en børnelæge, at vores søn på knap tre måneder skal lære at sove i eget værelse, da han sover uroligt når han sover hos os. Vi forestiller os, at det bliver noget af et projekt. 

Så jeg tænkte om der var nogen der har nogle gode råd, til at lære sit barn at sove selv. Og ikke mindst blve puttet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

marloutti

Jeg ville ikke lige gå igen uden at svare, men kan nok ikke rigtig hjælpe med noget.  

Vi har aldrig skullet lære vores søn at sove, det har han bare gjort. Hvad enten det har været i sengen, liften eller barnevognen. Han er blevet lagt og er faldet i søvn.

Nu hvor han er to et halvt ligger han og snakker lidt eller synger, men falder i søvn efter kort tid.  Måske har vi bare været heldige.

Anmeld

11. december 2013

AnthonsMor

marloutti skriver:

Jeg ville ikke lige gå igen uden at svare, men kan nok ikke rigtig hjælpe med noget.  

Vi har aldrig skullet lære vores søn at sove, det har han bare gjort. Hvad enten det har været i sengen, liften eller barnevognen. Han er blevet lagt og er faldet i søvn.

Nu hvor han er to et halvt ligger han og snakker lidt eller synger, men falder i søvn efter kort tid.  Måske har vi bare været heldige.

Sikke en dejlig start med ham! Gid det var sådan her - her er det en kamp at få min søn til at sove i sin tremmeseng VED SIDEN AF min seng........... 

Til TS.. Jeg har ikke så mange andre råd end 'hæng i'.. Det gør jeg selv, og en dag må det sgu lykkes! 

Anmeld

11. december 2013

Aluka

marloutti skriver:

det gjorde vores søn sjovt nok også den første måned, og ligger ham stadig bare ud i barnevognen om dagen.

men indenfor, kan han bare ikke falde i søvn selv længere, og om aftenen er den helt gal!!

Anmeld

11. december 2013

tribk

Aluka skriver:

vi har fået af vide i dag af en børnelæge, at vores søn på knap tre måneder skal lære at sove i eget værelse, da han sover uroligt når han sover hos os. Vi forestiller os, at det bliver noget af et projekt. 

Så jeg tænkte om der var nogen der har nogle gode råd, til at lære sit barn at sove selv. Og ikke mindst blve puttet 

Jeg har ingen råd, jeg synes det er alt for tidligt.

Men hvorfor blander en børnelæge sig i hvor dit barn sover??

Anmeld

11. december 2013

Masig

Aluka skriver:

Vores kom på eget værelse da han var 2 mdr, og der var ingen problemer.. De er jo ikke så bevidste i den alder, så tror ikke de lægger så meget mærke til det, som hvis man ventede til de var 1 år fx...

Vi vuggede ham i søvn det meste af tiden, men var pga kolik og han er temmelig følsom, så han skulle vugges, og det var altså uanset om han skulle sove på eget værelse eller hos os...

Men prøv det, og se hvordan det går, måske det bare er helt ligetil, og hvis ikke så må I prøve jer lidt frem jo, og se hvad der virker bedst og hvad han er mest tryg ved...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.