3d scanning i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. december 2013

Lukas&Liam<3

Mig og kæresten tog til drop in 3d scanning, vildt spændte. Vi kom ind og hun tog alle mål på ham og det hele så fint ud. Men sagde så at vi ikke kunne få gode billeder fordi han lå med armen oppe foran ansigtet. Skulle selv foreslå om vi ikke kunne prøve at skubbe lidt til ham, det gjorde hun så og vi fik to billeder hvor man kunne se lidt.

Vi kunne godt mærke hun var lidt presset da hun var alene og hendes to kollegaer var syge og der sad 3 andre par og ventede! Synes godt hun kunne ha gjort lidt mere for det.

Heldigvis skulle vi kun betale 350, som for en almindelig 2d scanning. Men øv!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

liten-mamma

Maria&Lukas skriver:

Mig og kæresten tog til drop in 3d scanning, vildt spændte. Vi kom ind og hun tog alle mål på ham og det hele så fint ud. Men sagde så at vi ikke kunne få gode billeder fordi han lå med armen oppe foran ansigtet. Skulle selv foreslå om vi ikke kunne prøve at skubbe lidt til ham, det gjorde hun så og vi fik to billeder hvor man kunne se lidt.

Vi kunne godt mærke hun var lidt presset da hun var alene og hendes to kollegaer var syge og der sad 3 andre par og ventede! Synes godt hun kunne ha gjort lidt mere for det.

Øv at det hele blev lidt stresset, når nu det skal være en hyggelig oplevelse.. Men sikke en sød lille vingummi basse  

Anmeld

11. december 2013

Lukas&Liam<3

liten-mamma skriver:

Øv at det hele blev lidt stresset, når nu det skal være en hyggelig oplevelse.. Men sikke en sød lille vingummi basse  

Ja helt vildt ærgeligt /: er sikker på hun habde gjort mere for det hvis der havde været gratis genscanning.

Godt nok en stor vingummibamse pp 1150g sådan en gad jeg godt at ha.

Anmeld

11. december 2013

liten-mamma

Maria&Lukas skriver:

Ja helt vildt ærgeligt /: er sikker på hun habde gjort mere for det hvis der havde været gratis genscanning.

Godt nok en stor vingummibamse pp 1150g sådan en gad jeg godt at ha.

Heldigvis var det ikke så dyrt og i fik da ét fint billede  

Derfor jeg skrev vingummi basse Det ligner en lille vingummi, men er jo ved at være en rigtig basse.

Anmeld

11. december 2013

Lukas&Liam<3

liten-mamma skriver:

Heldigvis var det ikke så dyrt og i fik da ét fint billede  

Derfor jeg skrev vingummi basse Det ligner en lille vingummi, men er jo ved at være en rigtig basse.

Vi må afsted igen vil også ha nogle ordentlige af lillebror.
Vi har nemlig mange 3d billeder af lukas og mavebilleder. Vi har intet fra lillebror da jeg føler mig alt for grim til billeder. Så 3d billeder skal vi da ha

Anmeld

11. december 2013

liten-mamma

Maria&Lukas skriver:

Vi må afsted igen vil også ha nogle ordentlige af lillebror.
Vi har nemlig mange 3d billeder af lukas og mavebilleder. Vi har intet fra lillebror da jeg føler mig alt for grim til billeder. Så 3d billeder skal vi da ha

Forstår godt i vil afsted igen. Lillebror er jo lige så vigtig som Lukas  

Har virkelig min tvivl på at du kan være så grim!

Anmeld

11. december 2013

Lukas&Liam<3

liten-mamma skriver:

Forstår godt i vil afsted igen. Lillebror er jo lige så vigtig som Lukas  

Har virkelig min tvivl på at du kan være så grim!

Ja lige præcis
Årh føler mig så tyk. Vejer 23kg mere end før jeg blev gravid. Glæder mig til jeg er færdig med at være gravid så jeg kan gøre noget ved det. Kan ikke passe noget af mit tøj /:

Anmeld

11. december 2013

Trekløver(:

Maria&Lukas skriver:

Nuttet billede, kan sagtens se lidt

Anmeld

11. december 2013

Lukas&Liam<3

M_V skriver:

Nuttet billede, kan sagtens se lidt

Ja, men alligevel ikke. Kan dårlig sammenligne ham med lukas. /: det er så ærgeligt.

Anmeld

11. december 2013

Trekløver(:

Maria&Lukas skriver:

Ja, men alligevel ikke. Kan dårlig sammenligne ham med lukas. /: det er så ærgeligt.

Så må i på den igen. Men godt nok ærgerligt hun ikke tog sig god tid. Vi har kun to nogenlunde billede af vores datter i 3D, da hun lå med armen foran ansigtet. Surt surt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.