Da Christian døde..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2013

MyLove E

Yurie skriver:

Jamen lægere og sygeplejersker er bare dumme.
Min far bragte engang min bror til skadestuen med kæmpe smerter i side/mave.. de ville fandeme ikke undersøge ham.. min far flippede og forlangte det. De gjorde det og han blev indlagt med nyre(eller gælde)sten.. idioter..

Ja i denne sag har det ikke været så godt. Men sådan er ALLE læger og sygeplejersker ikke.
Det danske sygehusvæsen kan jo ike hænge sammen på at den ene sygeplejerske er god nok. SÅ jeg tror der er lige lidt flere

Det er en forfærdeligt historie. Og det må selvfølgelig ikke ske at så meget sundheds personale lave fejl....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

TNBC

MyLove E skriver:

Ja i denne sag har det ikke været så godt. Men sådan er ALLE læger og sygeplejersker ikke.
Det danske sygehusvæsen kan jo ike hænge sammen på at den ene sygeplejerske er god nok. SÅ jeg tror der er lige lidt flere

Det er en forfærdeligt historie. Og det må selvfølgelig ikke ske at så meget sundheds personale lave fejl....

Nej nej jeg ved godt at det ikke er alle sammen. jeg kender selv en.. Jeg ved godt hvordan det fungere på et hospital..
Je

Men bare det er at man selv skal råbe op for at man bliver undersøgt.. At de kan se en stor dreng bukke sammen i smerte, (han var ikke en lille dreng) og så ikke gide at se på ham..

Anmeld

11. december 2013

DKA

Yurie skriver:

Min far bragte engang min bror til skadestuen med kæmpe smerter i side/mave.. de ville fandeme ikke undersøge ham.. min far flippede og forlangte det. De gjorde det og han blev indlagt med nyre(eller gælde)sten.. idioter..

super konstruktiv generalisering  

Anmeld

11. december 2013

TNBC

Yurie skriver:

Ja ja ok så der mangler ordet NOGLE...

Jeg VED godt at det ikke er alle lægere og sygeplejersker. Der er nogen der er gode og så er der nogen der er dårlige... Men i den her sag, var de dårlige... Det er for mange lægere der ikke gjorde noget.

Anmeld

11. december 2013

Frk. Himmelblå

Rikke2404 skriver:

Har lige læst denne artikkel.. Og jeg er simpelthen måløs Hvordan kan sådan noget dog ske? Håber inderligt de læger sidder tilbage med en dårlig smag i munden!
Stakkels forældre! Det er jo total sy-realistisk..

http://www.b.dk/i-laegens-haender/da-christian-doe de-0

Åh ja, det er en skrækkelig historie. Den har heldigvis vakt megen debat, og hele vagtlægesystemet er taget op til revision pga. sagen. 

Tror ikke, der i dagens DK findes en lægevagt, der ikke kender til den.

Og godt det samme! Den behandling familien fik er simpelthen forfærdelig og fuldstændig uprofessionel.

Må aldrig, aldrig, aldrig gentage sig.

Anmeld

11. december 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Yurie skriver:

Normalt bliver man jo ikke indlagt pga. et nyre- eller galdestensanfald, selv om det gør afsindigt, sindssygt ondt, og man tror, man skal dø - selvfølgelig skulle han have været undersøgt, men det er jo vagtlægens og ikke skadestuens bord. 

Anmeld

11. december 2013

Chili

Rikke2404 skriver:

Har lige læst denne artikkel.. Og jeg er simpelthen måløs Hvordan kan sådan noget dog ske? Håber inderligt de læger sidder tilbage med en dårlig smag i munden!

Det så forfærdeligt

Anmeld

12. december 2013

Lenats31

DE HER har lavet en fejl, ja. Jeg er nu ret sikker på at du selv har begået fejl på dit arbejde. Men derfor er alle indenfor dit fag jo ikke idioter.

Anmeld

12. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

Mange er...

Jeg kender en sygeplejerske... som er god nok.

Mange...hvordan er du nået frem til denne konstatering.

Anmeld

12. december 2013

isabellasmor

Rikke2404 skriver:

Det må ha været så smertefuldt for ham, det er simpelthen en skrækkelig historie! Og synes der har være så mange indenfor kun få år.. der var også barnet som de ikke gad tage med i ambulancen fordi forældrene havde en tid ved lægevagten senere på aftenen, og han døde også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.