Kæmpe frustration :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
0 svar
0 synes godt om
11. december 2013

Anonym trådstarter

årh ha - er ved at gå ud af mit gode skind så bliver lige nødt til at komme ud med min frustration og mine spørgsmål 

Havde en SA for knap 5 uger siden. forsøger så at blive gravid igen og har testdag fredag  (hvis nogen kan kende mig, sch)

nå men har tidligere haft blærebetændelse, det er dog ved at være nogle år siden. Igår aftes kom de klassiske symp ved 20 tiden med svien og hyppig vandladning. Det udviklede sig lynhurtigt og smerten tog til. Ved 11 tiden begyndte der at komme blod med i urinen. Så skete det underlige at der kom små slimklumper blandet blod (sorry for details) det var over to gange disse klumper på 0,5-1 cm kom ud af urinrøret?! Havde så ondt at jeg ringede til vagtlægen, men kunne ikke få en tid i den by jeg bor da det var midt om natten og vi har ingen bil.

nå men da de kom ud følte jeg en slags lettelse og smerten aftog og siden har der stadig været en lidt blod i urinen, men det har ændret sig til "bare" at føles som en blærebetændelse.

hos lægen idag kunne hun ikke se der var bakterier i urinen, kun blod og så er det jeg tænker what?! s:  er vildt frutreret over ikke at vide hvad det kan være.  (urinen er sendt til dyrkning og min læge ringer i morgen.) 

Men hvad tænker I? (ved godt i self ikke er læger, men kan være i har prøvet noget lignende?!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.