Mors store pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

Sabina & Simone

Puha, jeg synes det går stærkt nu... Kan ikke følge med mere...
Simone blev 5 mdr i søndags og i torsdags fik hun sin første tand. Det er så fint nok. Synes det er tidligt, men de kommer jo som de selv vil de tænder.
Så idag... Så er der sq kommet en til... 2 tænder på 5 dage og ingen piveri eller noget som helst. Det er en sej datter jeg har, men mor er ikke så sej mere. Jeg kan slet ikke have at det går så stærkt, synes ikke jeg har haft tid til at nyde at hun var helt lille og med den fart hun har på, så ender hun jo med at flytte hjemmefra inden jeg får set mig om 

Er det kun mig der sidder med den følelse?

Knus Sabina - som ikke kan forstå hvor tiden bliver af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Sweet1978

Nej det er bestemt ikke kun dig - det går bare stærkt og de er jo heller ikke baby baby ret længe. Man omtaler dem jo hurtigt som små børn og så går det ellers bare derud af....

Anmeld

28. juli 2009

Mor til Frederic og Freya

kender det alt for godt...

Frederic begyndte at kravle her den 6 juli og havde en der kom og sagde: Ja så går der ikke lang tid til han kommer og spørger om han må låne bilnøglerne SUK.....

Og syntes det er mega vildt at han bliver 11 mdr om 6 dage. Og snart et HELT år... Tiden er rendt alt for stærkt...

Anmeld

28. juli 2009

Nanna1985

Kender det alt for godt selv os

Min "lille" pige fylder 3 år her til November  Tiden flyver afsted og jeg skal være mor til endnu en smuk prinsesse pige her om 4 uger

Synes bare det her år, er gået stærkt...

Anmeld

28. juli 2009

Lone Jakobsen

synes også det går rigtigt stærkt.
dette er mit sidste barn så tiden må godt gå rigtigt langsomt.
jeg synes ikke det er længe siden jeg var gravid med en sparkende baby indeni...nu bliver Rasmus snart 4 uger og jeg har allerede sendt tøj videre til genbrug fordi min "lille baby" faktisk er vokset ud af alt der hedder str. 50 og 56.
men håber det gør at man husker at nyde dem alt det man kan..... netop fordi man ved hvor hurtigt det går.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.