test dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. december 2013

Anonym trådstarter

Hej de damer (og mænd)

Fik fjernet spiral her d. 23/11 hvor jeg havde blødt i ca en uge, men er usikker på hvornår min test dag er. Havde førhen en cyklus på 28 dage men ved ikke om den stadig er, så aner faktisk ikke hvornår jeg skal forvente mens igen og derved har test dag så jeg kan tjekke om vi klarede det i første omgang!

Nogen der har et forslag til hvornår det ca ville være? ifølge min gamle cyklus ville det være omkring på fredag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Hej de damer (og mænd)

Fik fjernet spiral her d. 23/11 hvor jeg havde blødt i ca en uge, men er usikker på hvornår min test dag er. Havde førhen en cyklus på 28 dage men ved ikke om den stadig er, så aner faktisk ikke hvornår jeg skal forvente mens igen og derved har test dag så jeg kan tjekke om vi klarede det i første omgang!

Nogen der har et forslag til hvornår det ca ville være? ifølge min gamle cyklus ville det være omkring på fredag

Jeg ville gå efter den cyklus du havde da du havde spiral.... Min har ikke ændret sig :-) så testsag må være den dag du som regl plejer at ha få din mens.... Dog kan der godt gå en gang hvor den er kulleret af din spiral blev fjernet... var det uden homon som min burde det ik havde indflydelse :-)

Anmeld

11. december 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

undskyld hvis jeg presser mig i din tråd

men vil det sige hvis det var en homon spiral man har haft så er det længere tid det kan tag for at blive gravid i forhold til hvis det bare er spiral uden homon der vil ikk ha betydning?

og må man spørger om hvor er det lægen ligger spiralen henne?

spørg pga om det bedre at tag spiral uden homon i stedet for homon spiral og p-stav

Anmeld

11. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kommende mor skriver:

undskyld hvis jeg presser mig i din tråd

men vil det sige hvis det var en homon spiral man har haft så er det længere tid det kan tag for at blive gravid i forhold til hvis det bare er spiral uden homon der vil ikk ha betydning?

og må man spørger om hvor er det lægen ligger spiralen henne?

spørg pga om det bedre at tag spiral uden homon i stedet for homon spiral og p-stav

Cyklussen bliver ikke forstyrret af en spiral uden hormon, derfor vil kroppen i de fleste tilfælde have en normal cyklus spiral eller ej. 

Med en hormonspiral bliver der sjovt nok, frigivet hormoner der forstyrrer cyklussen og derfor skal kroppen nogen gange bruge tid på at finde sig selv igen. Ligesom ved p-piller og andre hormonpræparater. 

Men! Dermed ikke sagt at man er længere tid om at blive gravid efter p-stav/hormonspiral end kobberspiral. Det er jo meget forskelligt. Jeg selv blev gravid i første cyklus efter P-piller, hvor andre prøver i laaaang tid. 

Anmeld

12. december 2013

Anonym trådstarter

det var hormon spiral, og min cyklus var på ca 40 dage eller deromkring o.o

Anmeld

12. december 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mor11 skriver:

Cyklussen bliver ikke forstyrret af en spiral uden hormon, derfor vil kroppen i de fleste tilfælde have en normal cyklus spiral eller ej. 

Med en hormonspiral bliver der sjovt nok, frigivet hormoner der forstyrrer cyklussen og derfor skal kroppen nogen gange bruge tid på at finde sig selv igen. Ligesom ved p-piller og andre hormonpræparater. 

Men! Dermed ikke sagt at man er længere tid om at blive gravid efter p-stav/hormonspiral end kobberspiral. Det er jo meget forskelligt. Jeg selv blev gravid i første cyklus efter P-piller, hvor andre prøver i laaaang tid. 

okay tusind tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.