6 timer i biffen :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
7 svar
13 synes godt om
11. december 2013

MyLove E

Jeps det tog mig og manden i går Vi var til Hobbitten maraton.
Vi startede kl 20.40 med at se Hobbitten 1, så var der lige en tisse og købe nye forsyninger pause på en halv time. Og så var vi klar igen kl 00.01 til tre timer mere

Jeg klarede sku alle 6 timer uden at falde i søvn
I 1'erne havde jeg sku lidt krise på et tidspunkt. . Der kunne jeg ikke side stille så længe af gangen

Er faktisk rimelig frisk i dag. Har kun sovet fra kl 4 til 8

Kæft det var hyggeligt.
Har i før været til sådan nogle marathoner?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kærsten er vist lidt misundelig! Han har snakket længe om at vi ska ind og se den når den kommer. Tror måske vi ske se den fredag eller søndag, afhængig om vi ka få babysitter!! X

Anmeld

11. december 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Kærsten er vist lidt misundelig! Han har snakket længe om at vi ska ind og se den når den kommer. Tror måske vi ske se den fredag eller søndag, afhængig om vi ka få babysitter!! X

Afsted med jer :-D Den er meget god. Men mest er det en SMUK filn:-D

Anmeld

11. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror også vi ska ind og se den! X

Anmeld

11. december 2013

Mettefpigen

Jaa det har jeg Det er en rigtig fed oplvelse!!!
Tror det var fast filmene jeg var til efterhånden nogle år siden..... Haha..

Anmeld

11. december 2013

Mimic

MyLove E skriver:

Vi startede kl 20.40 med at se Hobbitten 1, så var der lige en tisse og købe nye forsyninger pause på en halv time. Og så var vi klar igen kl 00.01 til tre timer mere

I 1'erne havde jeg sku lidt krise på et tidspunkt. . Der kunne jeg ikke side stille så længe af gangen

Kæft det var hyggeligt.

vi var i sin tid inde og se alle 3 ringenes herre vi startede kl. 17 med de første 2 film, og kl 00.01 så vi den sidste, der var opstillet pølsevogn med gratis mad

Anmeld

11. december 2013

Betunia

jeg er da slet ikke ovenud misundelig der..... :-)

ej jeg har engang været til twilight Marton med min lillesøster. Puha kan huske jeg syntes det var mange timer at side der en hel dag, vi startede kl. 14 om eftermiddagen og den sidste startede der kl 24 puha... Men hyggelig det var det da, og godt at det var mørkt da vi kom ud ellers var vi da blevet blindet :-P

Anmeld

11. december 2013

MortilElias2010

Kæft det var hyggeligt.

Ja for mange år siden var vi fire piger der tog ind i en lille bys biograf til gysermarathon fra 23-11 hvor vi medbragte sovepose/dyne og hovedpude  Så hyggeligt, vi holdt os dog ikke vågne hele tiden. Det kunne vi slet ikke, men så de fleste - det var rigtig fedt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.