Jeres mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
5 svar
1 synes godt om
10. december 2013

spj

Må lige høre jeres mening... Her til aften havde min datter nogle knopper på maven, og eftersom der køre skoldkopper rundt i børnehaven, tænker jeg selvfølgelig at det nok er det hun har fået.
Jeg har fri i morgen og vil derfor holde hende hjemme, men tænker lidt hvad så med lillebror. Kan jeg godt være bekendt at aflevere ham i dagpleje?
Han er så fuld af energi, så det er svært at holde ham inde en hele dag, hvor der ikke rigtig sker noget. Man skal være meget over ham, da han piller i alt og kravler op på alt. Så jeg vil ikke kunne være der 100 % for min datter, hvis hun har det dårligt i morgen.
Hvad tænker I i forhold til at aflevere lillebror i dagpleje? Kan man være det bekender over for de andre børn?

Det er mig der skal aflevere ham, da farmand møder meget tidligt, så jeg vil skulle have min datter med, men vi aflevere altid uden for om morgen, så hun kommer jo ikke i berøring med de andre hvis i forstår.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

Frk. Himmelblå

spj skriver:

Må lige høre jeres mening... Her til aften havde min datter nogle knopper på maven, og eftersom der køre skoldkopper rundt i børnehaven, tænker jeg selvfølgelig at det nok er det hun har fået.
Jeg har fri i morgen og vil derfor holde hende hjemme, men tænker lidt hvad så med lillebror. Kan jeg godt være bekendt at aflevere ham i dagpleje?
Han er så fuld af energi, så det er svært at holde ham inde en hele dag, hvor der ikke rigtig sker noget. Man skal være meget over ham, da han piller i alt og kravler op på alt. Så jeg vil ikke kunne være der 100 % for min datter, hvis hun har det dårligt i morgen.
Hvad tænker I i forhold til at aflevere lillebror i dagpleje? Kan man være det bekender over for de andre børn?

Det er mig der skal aflevere ham, da farmand møder meget tidligt, så jeg vil skulle have min datter med, men vi aflevere altid uden for om morgen, så hun kommer jo ikke i berøring med de andre hvis i forstår.

Skoldkopper smitter først, når der er blærer på knopperne. Dvs. at din datter skal først udvikle blærer og så vil der gå typisk 10-20 dage, før lillebror selv når til smittefasen. 

Så jeg synes sagtens, du kan sende ham afsted,  - men tjek ham da fpr en sikkerheds skyld grundigt for tegn på udbrud først.

God bedring til jer.

Anmeld

10. december 2013

Bshizzle

Jeg kan ikke se nogen grund i ikke at aflever ham 

Du kan jo heller ikke vide med sikkerhed om din datter har Skoldkopper 

Og hvis hun har.. 

Så er hun sikkert smittet for mange dage siden. 

Og nu er Skoldkopper ikke farligt 

Så afsted med din aktive dreng så han kan skyde energi af i DP 

Anmeld

11. december 2013

spj

Frk. Himmelblå skriver:

Skoldkopper smitter først, når der er blærer på knopperne. Dvs. at din datter skal først udvikle blærer og så vil der gå typisk 10-20 dage, før lillebror selv når til smittefasen. 

Så jeg synes sagtens, du kan sende ham afsted,  - men tjek ham da fpr en sikkerheds skyld grundigt for tegn på udbrud først.

God bedring til jer.

Der er 2 af dem der er blære på. Hun har ikke så mange, men kan se der er kommet flere i nat.

Tak for svar. Det er meget rart lige at høre om andre bliver total forarget over det. Vil sende ham afsted.

Anmeld

11. december 2013

spj

Bshizzle skriver:

Jeg kan ikke se nogen grund i ikke at aflever ham 

Du kan jo heller ikke vide med sikkerhed om din datter har Skoldkopper 

Og hvis hun har.. 

Så er hun sikkert smittet for mange dage siden. 

Og nu er Skoldkopper ikke farligt 

Så afsted med din aktive dreng så han kan skyde energi af i DP 

Tak for svar. Ja, det har haft skoldkopper i børnehaven i 14 dage, så hun kan jo være smittet for længst.

Nej, er ikke sikker på om det er skoldkopper, men hun har fået flere i nat, så mon ikke? Ved du egentlig om man skal til lægen med det?

Vil sende ham afsted så han kan komme af min sin energi og storesøster kan få lidt fred.

Anmeld

11. december 2013

Bshizzle

spj skriver:

Tak for svar. Ja, det har haft skoldkopper i børnehaven i 14 dage, så hun kan jo være smittet for længst.

Nej, er ikke sikker på om det er skoldkopper, men hun har fået flere i nat, så mon ikke? Ved du egentlig om man skal til lægen med det?

Vil sende ham afsted så han kan komme af min sin energi og storesøster kan få lidt fred.

Du behøver ik tá til lægen med hende 

Mener du kan få noget creme på apoteket i håndkøb til at smøre på. 

Det tager kløen.. Den kunne vi ikke undvær her hjemme! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.