dette er en skrækkelig historie jeg lige har læst fra facebook . .
kopiret :
Jeg er stik tosset, ked af det og dybt frustreret!!! Vi står på Næstved station her til morgen kl. 7.45 og skal med bussen ud til børnenes skole. Der er mange der skal med og der bliver skubbet. Zelina på 6 år bliver skubbet ind i bussen, men tænker fint nok vi kommer ind om lidt. Men nej chaufføren vil ikke lukke flere ind. Siger så jeg har et barn derinde men hun er ligeglad og lukker bare døren. Jeg hamrer på døren men hun ryster bare på hovedet og kører med mit 6 årige barn!! Nogle gymnasie elever løber efter bussen og råber men igen ryster hun bare på hovedet...
Tilbage står jeg med hendes skoletaske og gymnastiktaske
Jeg ringer med det samme til movia, som siger de vil sørge for at få fat i chaufføren så hun tager min datter med retur til stationen. Dette sker bare ikke!!! I stedet for er hun blevet sat af. (heldigvis ved skolen). Jeg får intet besked om dette, men står stadig og venter på stationen med mine 2 drenge på 7 og 9 år. Får herefter en besked fra sfo´en om at Zelina er ankommet. Ringer til dem for at tjekke. Og det er hun rigtigt nok. Jeg tager herefter en taxa for at komme ud til hende.
Del gerne. Det er vigtigt at pointere at det er helt uacceptabelt, og jeg forventer faktisk at chaufføren fyres for det!!
syntes virkelig det er skrækkeligt at dette kan ske! hvad har hun tænkt på? stakkels mor og barn
Anmeld