Bundgaard termogummistøvler - spørgsmål ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. december 2013

bøllen

Købte D 26  sep et par termogummistøvler fra Bundgaard. Vil gætte på de kom i brugt okt så altså brugt knap 2-2,5 mdr.

opdagede for et stykke tid siden at refleksen bagpå var gået løs , tænkte nå pyt skidt. Men idag da jeg henter knægten i børnehaven ser jeg at de flapper snøren sidder i Er gået løs på begge støvler

kan det virkelig passe ??? Det er støvler til 299 ( godt nok købt på tilbud ) men alligevel. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

De3Guldklumper

bøllen skriver:

Købte D 26  sep et par termogummistøvler fra Bundgaard. Vil gætte på de kom i brugt okt så altså brugt knap 2-2,5 mdr.

opdagede for et stykke tid siden at refleksen bagpå var gået løs , tænkte nå pyt skidt. Men idag da jeg henter knægten i børnehaven ser jeg at de flapper snøren sidder i Er gået løs på begge støvler

kan det virkelig passe ??? Det er støvler til 299 ( godt nok købt på tilbud ) men alligevel. 

Det oplevede vi også - jeg fik dem byttet

Anmeld

10. december 2013

bøllen

Pylle3 skriver:

Det oplevede vi også - jeg fik dem byttet

Altså samme problemer ?? Overvejer at tage dem med men blev i tvivl om jeg var sippet

Anmeld

10. december 2013

Nessie

Der må være garanti på, skynd dig ned i butikken med dem. Og husk bonen

Anmeld

10. december 2013

bøllen

Nessie skriver:

Der må være garanti på, skynd dig ned i butikken med dem. Og husk bonen

Ja det skulle man mene. Og det kan da vel ikke være slid efter så kort til eller ??

har heldigvis bonnen endnu 

Anmeld

10. december 2013

Nessie

bøllen skriver:

Ja det skulle man mene. Og det kan da vel ikke være slid efter så kort til eller ??

har heldigvis bonnen endnu 

Nej, jeg ville godt nok også være skuffet.

Vi har haft almindelige Bundgaard gummistøvler, og der var ingen problemer med dem

Anmeld

10. december 2013

bøllen

Nessie skriver:

Nej, jeg ville godt nok også være skuffet.

Vi har haft almindelige Bundgaard gummistøvler, og der var ingen problemer med dem

Første gang vi har dem. Og tror ikke vi skal have dem igen. Syntes de er bøvlet med det snører.

og kvaliteten virker bestemt ikke godt. At dømme ud disse som jo ikke er brugt meget.

må prøve at tage dem med i morgen og se hvad de siger i butikken.

Anmeld

10. december 2013

Dianabk

bøllen skriver:

Jeg mener helt bestemt det går ind under reklamation. Da det jo ikke er grundet slidtage. Bare husk din bon på dem. Har du ikke den og de er købt på kortet så kan du lave en udskrift fra din netbank.

Anmeld

10. december 2013

De3Guldklumper

bøllen skriver:

Altså samme problemer ?? Overvejer at tage dem med men blev i tvivl om jeg var sippet

Ja du tænker på de der sølv ringe som går løse - ikke?

Det var godtnok et par alm gummistøvler vi havde problemer med - men fik dem byttet.

Anmeld

10. december 2013

bøllen

Dianabk skriver:

Jeg mener helt bestemt det går ind under reklamation. Da det jo ikke er grundet slidtage. Bare husk din bon på dem. Har du ikke den og de er købt på kortet så kan du lave en udskrift fra din netbank.

Jeg har heldigvis bonnen på dem  Vil prøve at tage dem med . Tænker jo også bare slid efter 2,5 mdr brug 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.