Det bliver værre og værre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
4 svar
3 synes godt om
10. december 2013

Anonym trådstarter

Ja det gør det...... 

Har været sammen med min kæreste i 7 år sammen har vi et barn på lidt over 1 år, han har altid været lidt af en smartass og ballademagere, men efter 3 år sammen faldt han til ro, det samme gjorde jeg.. Det sidste års tid er vi begyndt at skændtes RIGTIG meget, han kan finde på at sige "hold din kæft eller jeg stikker dig en flad" - Eller råbe "flyt dig nu for helvede!"- Han er det sidste halve år begyndt at lade hans vrede gå ud over hans egen familie og ikke mindst min, han er fået Mine søskende til at græde et par gange fordi han sviner dem til og er hård i munden.. - jeg bliver så ked af det hver gang, jeg elsker ham, og han også flere gode sider, har spurgt ham tit hvorfor han er sådan, men han siger bare undskyld og jeg mener det jo ikke så hårdt som det lyder. Jeg er træt af at græde, skændtes og være træt af at høre på hans undskyld hele tiden!! 

Hvad skal jeg stille op? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

Sijac

Anonym skriver:

Ja det gør det...... 

Har været sammen med min kæreste i 7 år sammen har vi et barn på lidt over 1 år, han har altid været lidt af en smartass og ballademagere, men efter 3 år sammen faldt han til ro, det samme gjorde jeg.. Det sidste års tid er vi begyndt at skændtes RIGTIG meget, han kan finde på at sige "hold din kæft eller jeg stikker dig en flad" - Eller råbe "flyt dig nu for helvede!"- Han er det sidste halve år begyndt at lade hans vrede gå ud over hans egen familie og ikke mindst min, han er fået Mine søskende til at græde et par gange fordi han sviner dem til og er hård i munden.. - jeg bliver så ked af det hver gang, jeg elsker ham, og han også flere gode sider, har spurgt ham tit hvorfor han er sådan, men han siger bare undskyld og jeg mener det jo ikke så hårdt som det lyder. Jeg er træt af at græde, skændtes og være træt af at høre på hans undskyld hele tiden!! 

Hvad skal jeg stille op? 

Hvis du er træt af at det er sådan og du oprigtig ikke gider det mere, ja så kender du jo godt selv svaret..
Prøv at tage en oprigtig, ærlig og alvorlig samtale med din kæreste, forklar at dette SKAL stoppe øjeblikkeligt ellers ser du dig nødsaget til, at pakke din ting!

Anmeld

10. december 2013

lycly

Anonym skriver:

Ja det gør det...... 

Hvad skal jeg stille op? 

Jeg synes du skal fortælle ham det du fortæller her. At du er træt af at græde og skændes. Sig at det skal stoppe, ellers så er du den der er smuttet.
Ofte skal mænd have virkeligheden smasket lige op i ansigtet før de fatter alvoren.

Anmeld

10. december 2013

Skruuk

Øv, det rigtig synd for dig og din familie! Krammer her fra!
Jeg tænker at du simpelhen er nødt til, at holde op med at være offeret hele tiden, og selvom det er rigtig svært, så fortælle ham, at du bliver oprigtigt ked af det hver gang han bliver så vred. Fortæl hvad det gør ved dig, og at du ikke rigtig kan kende jeres forhold længere. Jeg tænker at der må være en grund til han bliver så vred, måske han har brug for noget hjælp?? Og at du hjælper ham med at få den?? Evt en form for psykolog, eller han kan måske prøve noget hypnose, så han kan komme helt ned i underbevidstheden, og finde roden til hvorfor han er så vred. Jeg har tit erfaret, at mænd reagere meget vredt, måske fordi de er rigtig kede af det, eller deprimeret.. Måske du skal prøve at holde et roligt toneleje, og prøve at snakke med ham, i stedet for at diskutere og skændes når han bliver så vred. Måske han bare savner rigtig meget at bare være jer, og trænger til et knus og et kram en gang imellem, når han får sådan et flip.
Synes du skal tage til overvejelse om det er noget du har lyst til at arbejde med, eller det allerede har ødelagt for meget, til at blive redet.
Du er velkommen til at skrive PB til mig hvis du har lyst.
Knus

Anmeld

11. december 2013

Skruuk

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.