Hjælp til grønlangkål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.179 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. december 2013

Kløver

Har købt frossen grønkål, og ville lave grønlangkålen og komme i passende portioner lige til at tage op af fryseren. Men nu står der at det ikke må genryses, men gælder det også den færdiglavede grønlangkål
Ved jo at ma ge smagsløgs ikke må genryses, men laver du feks frikadeller af farsen må de jo gerne fryses

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

stjernehimmel

Maja84 skriver:

Har købt frossen grønkål, og ville lave grønlangkålen og komme i passende portioner lige til at tage op af fryseren. Men nu står der at det ikke må genryses, men gælder det også den færdiglavede grønlangkål
Ved jo at ma ge smagsløgs ikke må genryses, men laver du feks frikadeller af farsen må de jo gerne fryses

Det skyldes jordbaterier som ved persille..... Men her må jeg indrømmr af jeg har frosset begge dele og jeg er ikke død endnu...

Anmeld

10. december 2013

Kløver

stjernehimmel skriver:

Det skyldes jordbaterier som ved persille..... Men her må jeg indrømmr af jeg har frosset begge dele og jeg er ikke død endnu...

Jeg fik at vide det er nitritter der kan udvikle sig til nitrat så hvis man varmer det grundigt må man gerne genuaene, var mere bekymret for om det blev dårligt

Anmeld

10. december 2013

LLN

Maja84 skriver:

Det er ikke så svært at lave i små portioner. Det er bare en tyk opbagning hvori du tør grønkålskuglerne og så smager til med salt peber og lidt sukker.

Anmeld

10. december 2013

Kløver

LLN skriver:

Det er ikke så svært at lave i små portioner. Det er bare en tyk opbagning hvori du tør grønkålskuglerne og så smager til med salt peber og lidt sukker.

Nej det var mere for at jeg slap, og fordi jeg også ville lave en større portion som skal Brugsen juledagdne hvor jeg ikke har tid til at lave tingene fra bunden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.