Vaskemaskine ødelægger tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.185 visninger
8 svar
1 synes godt om
10. december 2013

CroQuis

Vores vaskemaskine ødelægger ind imellem vores tøj, og river huller i det.. Indtil videre er det ikke gået udover noget dyrt, men stadig irriterende..... Det er ikke sådan at det er hele vasken det går udover, men bare lige en enkelt t-shirt i hver 4-6 vask, som får revet hul, og har en hvid plamage rundt om..

Så sent som idag, oplevede jeg det igen..

Der er har ikke idag, været nogle lynlåse i vasken, og har sagtens kunne være få en hånd ind over, altså den har ikke været fuldstændig proppet, så der burde være nok plads i maskinen. 

Er der nogle der ved hvad det skyldes?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

Carina:-)

Ja det gjorde min også.

Det er når tøjet kommer i klemme ved membranen.

Den der store gummiring og så selve metalkanten på tromlen.

Og når den så slynger tøjet sker det.

Jeg har fået ødelagt meget dyrt tøj  

Prøvede at fylde mindre i og alligevel skete det-Så den røg lige på lossepladsen og så købte jeg et nyt mærke hvor det ikke er sket.

Anmeld

10. december 2013

CaWi

CroQuis skriver:

Vores vaskemaskine ødelægger ind imellem vores tøj, og river huller i det.. Indtil videre er det ikke gået udover noget dyrt, men stadig irriterende..... Det er ikke sådan at det er hele vasken det går udover, men bare lige en enkelt t-shirt i hver 4-6 vask, som får revet hul, og har en hvid plamage rundt om..

Så sent som idag, oplevede jeg det igen..

Der er har ikke idag, været nogle lynlåse i vasken, og har sagtens kunne være få en hånd ind over, altså den har ikke været fuldstændig proppet, så der burde være nok plads i maskinen. 

Er der nogle der ved hvad det skyldes?

Jeg har prøvet det samme. Her var det nogle af de små huller i trumlen, der havde fået nogle skarpe kanter. ( tænker den forrige ejer har vasket bukser med søm/skruer osv siden det kan ske)
Ellers kan det være fordi tøjet sætter sig fast mellem selve trumlen og den store gummiring.

Anmeld

10. december 2013

CroQuis

Carina:-) skriver:

Ja det gjorde min også.

Det er når tøjet kommer i klemme ved membranen.

Den der store gummiring og så selve metalkanten på tromlen.

Og når den så slynger tøjet sker det.

Jeg har fået ødelagt meget dyrt tøj  

Prøvede at fylde mindre i og alligevel skete det-Så den røg lige på lossepladsen og så købte jeg et nyt mærke hvor det ikke er sket.

Okay, det er bare en relativt ny maskine..  Vi købte den for 4 år siden, og vi og min svoger er de eneste der har brugt den.. Men ja, alt går vel i stykker på et tidspunkt..  må lige prøve at tjekke den membran om den kan være i stykker eller lign. Var der noget synligt at se på din, eller kunne du bare se tøjet sad fast i den?

Anmeld

10. december 2013

CroQuis

CAWI skriver:

Jeg har prøvet det samme. Her var det nogle af de små huller i trumlen, der havde fået nogle skarpe kanter. ( tænker den forrige ejer har vasket bukser med søm/skruer osv siden det kan ske)
Ellers kan det være fordi tøjet sætter sig fast mellem selve trumlen og den store gummiring.

Jeg prøver lige at få tjekket hullerne og membranen.. 

Synes bare det er rigtig øv, når vi købte den fra ny for 4 år siden og vi er kun 3 personer der bruger den.. så forventer man jo den holder lang tid, når den ellers bliver behandlet pænt.. 

Anmeld

10. december 2013

Carina:-)

CroQuis skriver:

Okay, det er bare en relativt ny maskine..  Vi købte den for 4 år siden, og vi og min svoger er de eneste der har brugt den.. Men ja, alt går vel i stykker på et tidspunkt..  må lige prøve at tjekke den membran om den kan være i stykker eller lign. Var der noget synligt at se på din, eller kunne du bare se tøjet sad fast i den?

Jeg kunne se at det hvide  på tøjet var gummi,og så kunne det kun være der ved gummiringen og tromlen det sad fast.

Anmeld

10. december 2013

lineog4

Min gør det også og er så sur over det. Sur over vi blev overtale til at købe den for den gamle har aldrig ødelagt noget tøj

Anmeld

10. december 2013

CroQuis

Carina:-) skriver:

Jeg kunne se at det hvide  på tøjet var gummi,og så kunne det kun være der ved gummiringen og tromlen det sad fast.

Årh, troede faktisk at det var vaskepulver der "samlede" sig der.. 

Men nu når jeg kigger på den, kan jeg godt se at der sidder noget "fnuller" på selve membranen, som ellers ikke virker til at være beskadiget.. 

Anmeld

10. december 2013

CroQuis

lineog4 skriver:

Min gør det også og er så sur over det. Sur over vi blev overtale til at købe den for den gamle har aldrig ødelagt noget tøj

Ja det forstår jeg sandelig godt..

Vores har ikke altid gjort det. Men er noget den er begyndt på indenfor det sidste halve år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.