Børnebiksen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
8 svar
1 synes godt om
10. december 2013

san

ER der nogen der kender til det firma på nettet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

san

san skriver:

som har prøvet at handle derfra eller bare kender til det?

Anmeld

10. december 2013

LilleMie

san skriver:

Jeg kender det ikke selv, men bruger altid Trustpilot, inden jeg handler nye steder online og det ser umiddelbart rigtig fint ud:

http://www.trustpilot.dk/review/www.bornebiksen.dk

Anmeld

10. december 2013

san

LilleMie skriver:

Jeg kender det ikke selv, men bruger altid Trustpilot, inden jeg handler nye steder online og det ser umiddelbart rigtig fint ud:

http://www.trustpilot.dk/review/www.bornebiksen.dk

okay ja det ser fint ud..

Anmeld

10. december 2013

Laulund87

Jeg har ikke handlet på deres side, men jeg har handlet i deres fysiske butik flere gange. Vi købte barnevogn der og de er så søde, til at handle med osv

Anmeld

10. december 2013

san

vi har bestilt derfra nu, og de har lige ringet, så de er helt fine at handle igennem

Anmeld

10. december 2013

hekran

Fik en skumgummigulv sendt derfra i sidste uge, så ingen klager herfra

Anmeld

10. december 2013

Morigen

san skriver:

Ja og ja vi har handlet det, de er helt fine Købte nogle babyalarmer hos dem og batteriet gik i stykker efter 2 år, da vi skulle have et nyt var til til forhandle med

Anmeld

10. december 2013

Janey

Profilbillede for Janey

Vi har også brugt dem både deres butik og online og er godt tilfreds.

Det eneste man dog lige skal være opmærksom på er, at deres "tilbud" altså ikke er helt lovlige at kalde tilbud, da man ikke sparer det, de lover. F.eks. har de en Lego ammepude på "tilbud" til 129,95 med en førpris på 299,95, men jeg ved, at den med sikkerhed har kostet 129,95 hele 2013, da jeg købte den på såkaldt tilbud i januar og herefter har set det samme tilbud hver gang, jeg har kigget i deres butik. Det samme gælder for en del af deres andre varer, så mange af deres "tilbuds"-priser er rent faktisk deres normale priser, så man sparer altså ingenting.

Selv om de ikke helt har styr på det med priserne, så bruger jeg dem alligevel, da de er billigere end andre butikker, og jeg har hørt, at man får god service, hvis der er nogen problemer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.