Vores datter på 14 mdr. har ligget syg med høj feber fra torsdag til mandag. Hun har sovet hos os men været urolig (forståligt nok) Hun er rask igen men vi har valgt at hente hende ind til os når hun vågner ved 21-tiden. (Ellers græder/skriger hun) De første mange timer ligger hun meget uroligt. Rejser sig op og vil ha vand hele tiden. Kaster sig og tumler rundt i sengen. Ja det er ikke meget søvn vi får. (skal lige siges at vores søn til tider også kommer ind og ligger i vores 1½mands seng) Fra omkring kl.01.00/02.00 sover hun fint til kl.06.30... Jeg vil jo egentlig gerne have hun sover i sin egen seng MEN jeg har bare svært ved at "tage kampen" for jeg synes det er lidt synd. Jeg er lige stoppet med at amme hende og hun har lige været syg og har ligget tæt med mig i flere dage/nætter. Nogle gode råd? Sys jeg er "for svag" på nogle områder når det omhandler hende... 
Skal jeg lade hende sove ved os? Vi har ikke noget imod det... hvis bare hun ville sove og ikke tumle sådan rundt. Og så beder hun om vand hele tiden... (erstatning for amningen eller?) Hmm... Det var lidt herfra...
Er en MEGET træt og udkørt mor ♥ 
Anmeld