Til dem men ørebørn, hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.648 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. december 2013

Sujan

Min datter er ørebarn... Er gået godt i en lang periode.. Vi har været meget igennem.. Så fik hun dræn og 2 pencillin kure og så gik det godt i en lang periode...

For 12 dage siden var vi igen ved ørelæge. Drænene var tilstoppet. Hun fik dem renset og øredråber i 10 dage... Det er 12 dage siden. Nu virker det igen til at den er gal med ørerne... Kan drænene godt være tilstoppede allerede????

Nogen der har erfaring med det?? Overvejer igen at kontakte ørelægen. Men hvis det nu slet ikke er det, vil jeg ikke "tage" tiden fra en anden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

Team Putte

Sujan skriver:

Min datter er ørebarn... Er gået godt i en lang periode.. Vi har været meget igennem.. Så fik hun dræn og 2 pencillin kure og så gik det godt i en lang periode...

For 12 dage siden var vi igen ved ørelæge. Drænene var tilstoppet. Hun fik dem renset og øredråber i 10 dage... Det er 12 dage siden. Nu virker det igen til at den er gal med ørerne... Kan drænene godt være tilstoppede allerede????

Nogen der har erfaring med det?? Overvejer igen at kontakte ørelægen. Men hvis det nu slet ikke er det, vil jeg ikke "tage" tiden fra en anden...

hvis det lader til der er problemer med ørerne så synes jeg du skal kontakte ørelægen igen.. Uanset om det er samme problem eller ej

Anmeld

10. december 2013

helle85

Sujan skriver:

min dreng har haft dræn i til han var ca 5år, vi har år. jeg har dog aldrig prøvet at de har været stoppet, så jeg ved ikke om de kan være stoppet igen

nå i har haft dråbet ørene har i så ikke fået en ny tid til efter tjek??

det kan måske være at det er ved at falde ud, jeg syntes du skal kontakte ørelægen, så hun kan få styr på ørene igen

Anmeld

10. december 2013

2babygirls

Sujan skriver:

Sagtens.. ring og bestil dråber igen. Vi havde en periode hvor de stoppede til hver anden uge.. mega hårdt.

Anmeld

10. december 2013

Sujan

2babygirls skriver:

Sagtens.. ring og bestil dråber igen. Vi havde en periode hvor de stoppede til hver anden uge.. mega hårdt.

Puha.. Ikke sjovt..

Har fået en tid nu her... Sekretæren nævnte at hun muligvis skulle have nye dræn fordi det ene drillede... øv

Anmeld

10. december 2013

CaWi

Sujan skriver:

Vores dreng har lige fået lagt nye dræn i begge ører, da de begge var stoppet til, og der var væske bag ved.
Troede ikke man bare rensede dem.
Det lød i hvert fald på vores ørelæge som om, at det var for besværligt, og at man risikerede at det hurtigt stoppede til igen.

Jeg ville give dem et kald, så det kan tjekkes op på

Anmeld

10. december 2013

2babygirls

Sujan skriver:

Puha.. Ikke sjovt..

Har fået en tid nu her... Sekretæren nævnte at hun muligvis skulle have nye dræn fordi det ene drillede... øv

Min datter fik også et større dræn på det ene øre fordi det var det der altid stoppede til.

Anmeld

10. december 2013

Mor til Majbørn

Min dreng har problem fordi hans ene dræn har revet sig løst og der er noget væske bag. Det kan også være en mulighed

Anmeld

10. december 2013

Sujan

Mor til Majbørn skriver:

Min dreng har problem fordi hans ene dræn har revet sig løst og der er noget væske bag. Det kan også være en mulighed

Puha lyder ikke rart..

Der var meget væske i det ene øre. Men hun mente ikke det kunne give smerter da drænet skulle virke. (Hun har så sovet nemt for første gang i 3 dage)

Hun fik suget øre og fik lagt gaze ind i med antibiotika på, som skal side i en uge og så tages ud. Så håber jeg det kan hjælpe hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.