Homoner hvad koster det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. december 2013

mpr

Ja nu står vi jo og skal ringe til gyn og bestille tid da jeg skal starte op på homon behandling.. Men hvad koster sådan nogle homoner? Jeg kan ikke rigtig finde noget på nettet.. Og det jeg finder om homonbehandling lyder vildt forvirrende.. skal man virkelig ligge og køre frem og tilbage imellem gyn og hjem hele tiden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

Kløver

Kommer an på hvad du skal have og hvad din ctr saldo er på jeg gav nok mellem 30-100kr for en omgang pergotime, pregnylen som er til æl ca 30-40kr. Fostimonen jeg fik lå fra ca 700-900 og nedefter men jeg gav ca 2-300 kr pga min ctr saldo, de færdige gonal-F pinde ligger vist fra 1200kr og ned

Jeg tog selv både piller og sprøjte derhjemme, det jeg kørte efter var for at blive scannet

Anmeld

10. december 2013

mpr

Maja84 skriver:

Kommer an på hvad du skal have og hvad din ctr saldo er på jeg gav nok mellem 30-100kr for en omgang pergotime, pregnylen som er til æl ca 30-40kr. Fostimonen jeg fik lå fra ca 700-900 og nedefter men jeg gav ca 2-300 kr pga min ctr saldo, de færdige gonal-F pinde ligger vist fra 1200kr og ned

Jeg tog selv både piller og sprøjte derhjemme, det jeg kørte efter var for at blive scannet

Hvad er Fostimonen ? og ja det er jo ikke lige frem billigt men håber virkelig det lykkes på et tidspunkt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.