Øllebrød med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2013

LinLin

Mor11 skriver:

Hehe, Jaa, men ikke alt er lige lækkert i blendet udgave  

Enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

Sommerfugl86

Mor11 skriver:

Har altid brugt pæremos på øllebrød da vores var lille så af de to foreslåede : A 

B lyder ikke særlig appetitligt 

Jeg syntes også B lyder ulækkert, men kæresten siger det er rugbrød med æg, dog har jeg nægtet ham at give Kian det, da jeg simpelthen syns det er FOR mærkeligt.
I går var SP på besøg og sagde det var smart tænkt af ham, og at vi da bare skulle prøve det (kommer ikke til at ske).
Jeg lavede øllebrød med revet æble, og kæresten mener det er helt forkert at blande frugt med rugbrød, men jeg ser det som grød med frugt

Så da SP gav ham ret, ville jeg vide om det var mig, der var for sippet

Anmeld

10. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Sommerfugl86 skriver:

Jeg syntes også B lyder ulækkert, men kæresten siger det er rugbrød med æg, dog har jeg nægtet ham at give Kian det, da jeg simpelthen syns det er FOR mærkeligt.
I går var SP på besøg og sagde det var smart tænkt af ham, og at vi da bare skulle prøve det (kommer ikke til at ske).
Jeg lavede øllebrød med revet æble, og kæresten mener det er helt forkert at blande frugt med rugbrød, men jeg ser det som grød med frugt

Så da SP gav ham ret, ville jeg vide om det var mig, der var for sippet

Hahaha, ej øllebrød er da slet ikk det samme som en skive rugbrød! Det smager da sødt og slet ikke som at tage en bid rugbrød. Hehe

Anmeld

10. december 2013

Carina:-)

Mor11 skriver:

Hehe, Jaa, men ikke alt er lige lækkert i blendet udgave  

Arggh  pjat 

Var der ikke en mor i programmet mig og min mor der blendede en othello lagkage efter hun  havde fået en fedmeoperation? 

Fik kvalme bare af tanken 

Anmeld

10. december 2013

Carina:-)

Her er det altid med frugt eller flødeskum 

Anmeld

10. december 2013

Valle81

Ingen af delene, og slet ikke æg:-)

Her er det altid kun blevet serveret med sødmælk eller fløde på eller flødeskum:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.