Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
suanne85 skriver:Smør? Slet ik på noget?Hvorfor?Jeg bruger det meget sjællendt men på boller el franskbrød skal jeg helst have det på el bruger jeg heller ik smør og lign
Diana... skriver:Jamen da mine forældre blev skilt da jeg var 12 fik jeg den ide at de hvor de nu flyttet hen smagte smøgen og mælken anderledes og nægtet at spise det mælk har jeg ikke drukket siden smør fik jeg for første gang under graviditeten på et rundstykke og det kan jeg så godt spise en gang i mellem på et rundstykke men meget skrabet.
suanne85 skriver:Oki, er nogle sjove ideer man kan få nogle gange. Men det var så din måde at reagere på at de blev skilt.Men sjovt at du stadig ik drikker mælk. Tog du så kalk piller da du var gravid? gjorde jeg, jeg ku sjovt nok ik drikke mælk da jeg var gravid
Diana... skriver:Nej jeg kastet jo op hele tiden så kunne ikke sluge pille el børste tænder osv.
Dutte84 skriver:Nu ved jeg ikke om det har været oppe på emne herinde... Coca cola lancere Mælk med brus og frugtsmag i... Jeg tror slet ikke jeg kommer til at bryde om det, hvis det når her til DK! www.business.dk/article/20090727/foedevarer/90727036/
bondepigen skriver:Yrk, det lyder ikke specielt lækkert, men det skal da prøves. Jeg kan godt lide at smage nye ting...næsten ligemeget, hvor klamt det lyder, så det SKAL prøves, hvis det er... Men jeg tror nu ikke det vil være noget jeg vil bryde mig om...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128