Ny Coca Cola på det Amerikanske marked...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2009

Fam. Madsen

Ej føj føj føj det lyder bare slet ikke godt...

jeg kan godt lide mælk og skal helst have det hverdag men nej ikke med brus...  de ødelægger jo mælk efter min mening...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Diana...

suanne85 skriver:

Smør? Slet ik på noget?

Hvorfor?

Jeg bruger det meget sjællendt men på boller el franskbrød skal jeg helst have det på el bruger jeg heller ik smør og lign

Jamen da mine forældre blev skilt da jeg var 12 fik jeg den ide at de hvor de nu flyttet hen smagte smøgen og mælken anderledes og nægtet at spise det mælk har jeg ikke drukket siden smør fik jeg for første gang under graviditeten på et rundstykke og det kan jeg så godt spise en gang i mellem på et rundstykke men meget skrabet.

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
YRDK... :-S Jeg får næsten kvalme bare ved tanken...

Næææ... hvis jeg skal drikke mælk skal det sku være en liter øko skummet, direkte fra kartonen  - Så bæller jeg gerne en hel

Anmeld

28. juli 2009

Vingummien

Diana... skriver:

Jamen da mine forældre blev skilt da jeg var 12 fik jeg den ide at de hvor de nu flyttet hen smagte smøgen og mælken anderledes og nægtet at spise det mælk har jeg ikke drukket siden smør fik jeg for første gang under graviditeten på et rundstykke og det kan jeg så godt spise en gang i mellem på et rundstykke men meget skrabet.

Oki, er nogle sjove ideer man kan få nogle gange. Men det var så din måde at reagere på at de blev skilt.

Men sjovt at du stadig ik drikker mælk. Tog du så kalk piller da du  var gravid? gjorde jeg, jeg ku sjovt nok ik drikke mælk da jeg var gravid

Anmeld

28. juli 2009

Diana...

suanne85 skriver:

Oki, er nogle sjove ideer man kan få nogle gange. Men det var så din måde at reagere på at de blev skilt.

Men sjovt at du stadig ik drikker mælk. Tog du så kalk piller da du  var gravid? gjorde jeg, jeg ku sjovt nok ik drikke mælk da jeg var gravid

Nej jeg kastet jo op hele tiden så kunne ikke sluge pille el børste tænder osv.

Anmeld

28. juli 2009

Vingummien

Diana... skriver:

Nej jeg kastet jo op hele tiden så kunne ikke sluge pille el børste tænder osv.

Oki hvor øv, jeg tog min sammen med min kvalme pille som jeg blev nødtil at få

Anmeld

28. juli 2009

Balderson

Dutte84 skriver:

Nu ved jeg ikke om det har været oppe på emne herinde...

Coca cola lancere Mælk med brus og frugtsmag i...

Jeg tror slet ikke jeg kommer til at bryde om det, hvis det når her til DK!

www.business.dk/article/20090727/foedevarer/90727036/

Føj, det lyder bare så    synes jeg...

Mælk med brus og frugtsmag, Nej tak...

Jeg skal have ren mælk

Men er det endeligt ikke bare så typisk amerikansk

Anmeld

28. juli 2009

Bondepigen

Yrk, det lyder ikke specielt lækkert, men det skal da prøves.

Jeg kan godt lide at smage nye ting...næsten ligemeget, hvor klamt det lyder, så det SKAL prøves, hvis det er... Men jeg tror nu ikke det vil være noget jeg vil bryde mig om...

Anmeld

28. juli 2009

TbCp

Dutte84 skriver:

Nu ved jeg ikke om det har været oppe på emne herinde...

Coca cola lancere Mælk med brus og frugtsmag i...

Jeg tror slet ikke jeg kommer til at bryde om det, hvis det når her til DK!

www.business.dk/article/20090727/foedevarer/90727036/

Føj for pokker

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
bondepigen skriver:

Yrk, det lyder ikke specielt lækkert, men det skal da prøves.

Jeg kan godt lide at smage nye ting...næsten ligemeget, hvor klamt det lyder, så det SKAL prøves, hvis det er... Men jeg tror nu ikke det vil være noget jeg vil bryde mig om...

Samme her. Synes i første omgang det lyder superulækkert, men på den anden side - hvis det kan få de amerikanske børn til at vælge mælk frem for cola så er det OK med mig   Mælk trængte sgu også til at blive genintroduceret som noget sejt for de unge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.