Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Næææh, men nu ved jeg ikke hvad lg g2 er
Har et kamera der tager billede så snart jeg trykker på knappen, og det er super til de hurtige katte jeg tager billeder af
Maria&Lukas skriver: Som har problemer med at tage skarpe billeder?/: det er helt umuligt for mmig at tage billeder af lukas da han aldrig sidder stille og de bliver vildt sløret /:
Som har problemer med at tage skarpe billeder?/: det er helt umuligt for mmig at tage billeder af lukas da han aldrig sidder stille og de bliver vildt sløret /:
Jeg har en LG G2, har du kigget på indstillingerne??
Jeg har ingen problemer, min tager de flotteste billeder..
Michelle21 skriver: Jeg har en LG G2, har du kigget på indstillingerne?? Jeg har ingen problemer, min tager de flotteste billeder..
Jaa.. det gør den, hmm det lyder lidt mærkeligt og kan også godt se at det ikke er helt klart..
Her er et billede taget med min, han drejede rundt i det jeg tog det..
Michelle21 skriver: Jaa.. det gør den, hmm det lyder lidt mærkeligt og kan også godt se at det ikke er helt klart.. Her er et billede taget med min, han drejede rundt i det jeg tog det..
Maria&Lukas skriver: Har du ændret på noget?Står din på normal hvis du trykker på tilstand?
Har du ændret på noget?Står din på normal hvis du trykker på tilstand?
Tak, ja det er mega godt billede og indstillingerne er bare på normal... har du husket og tage det film af der sidder over kameraet???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128