MorpåSjælland skriver:
Jeg er forhåbentlig færdig her den 20 august som lærer og i den anledning så ville jeg jo gerne holde noget. Først melder jeg ud den 21 men der kan min mor ikke, hun skal hjælpe på et lokalt marked, så tager jeg den 29 og der kan hun søreme heller ikke. Hun skal til fest. Hendes reaktion er at jeg bare på rykke det. For det betyder vel ikke så meget
Først vil jeg sige STORT STORT TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Derefter vil jeg sige, at jeg også er en person der føler det RIGTIG vigtigt, når jeg holder 'noget'. Derfor går jeg også ud og reserverer datoen i kalendere hos de folk omkring mig der er vigtige MINDST 6 mrd før jeg skal afholde noget... På den måde er jeg mere sikker på at det kan lade sig gøre.
Jeg bliver også frygtelig skuffet, hvis folk vælger 'min ting' fra pga mindre vigtige (i mit hovedet) ting. Men det eneste råd jeg kan give dig og forklaring er at du har meldt for sent ud. Hvis du først har meldt ud nu, så vil jeg også sige at det er for sent.
LIge mht din mor, kunne hun godt have spurgt dig,hvis hun ved at du bliver færdig den dag om du havde tænkt dig at holde noget, men når folk ikke får atvide mht vigtige datoer, tror de ikke at man holder noget...
Håber du finder ud af noget.
KRAM
Anmeld