Træt af egoistiske mennesker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

Lullaby

Jeg er forhåbentlig færdig her den 20 august som lærer og i den anledning så ville jeg jo gerne holde noget. Først melder jeg ud den 21 men der kan min mor ikke, hun skal hjælpe på et lokalt marked, så tager jeg den 29 og der kan hun søreme heller ikke. Hun skal til fest. Hendes reaktion er at jeg bare på rykke det. For det betyder vel ikke så meget  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Vingummien

Ih tillykke den 20

Så sig til hende at du holder det der og så kan hun jo komme hvis hun vil, tror du så ik hun gør det? For sådan noget skall da holdes tæt på at du er færdig syntes jeg.
Hva med en 22, det er vist en lørdag.

Anmeld

28. juli 2009

4xGreve

MorpåSjælland skriver:

Jeg er forhåbentlig færdig her den 20 august som lærer og i den anledning så ville jeg jo gerne holde noget. Først melder jeg ud den 21 men der kan min mor ikke, hun skal hjælpe på et lokalt marked, så tager jeg den 29 og der kan hun søreme heller ikke. Hun skal til fest. Hendes reaktion er at jeg bare på rykke det. For det betyder vel ikke så meget  

ej det er da en gang fis... du har vist du gerne vil ha hende med ved at rykke det 1 gang hvis hun så heller ikke kan der kan det jo ikke være dit problem...

gør det den dag du føler for og som du føler for det, for det er din dag og ingen andres....!

Knus Stina

Anmeld

28. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
Tag den dag du gerne vil, og så må hun jo komme hvis hun kan. 

Anmeld

28. juli 2009

Honningblomst

Mon ikke du bare skal holde noget de dage, på de tidspu´nkter og på den måde du har lyst...synes tit du har problemer med at du føler din familie er uretfærdig og gør forskel osv..og det kan jeg virkelig godt forstå må være træls,..men måske det vil hjælpe at acceptere at de er sådan og ikke forvente noget, for din egen skyld...for hvor er det synd du bruger så meget energi på det...
de bedste tanker og stort tillykke med din udd.
Knus..

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
MorpåSjælland skriver:

Først vil jeg sige STORT STORT TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Derefter vil jeg sige, at jeg også er en person der føler det RIGTIG vigtigt, når jeg holder 'noget'. Derfor går jeg også ud og reserverer datoen i kalendere hos de folk omkring mig der er vigtige MINDST 6 mrd før jeg skal afholde noget... På den måde er jeg mere sikker på at det kan lade sig gøre.

Jeg bliver også frygtelig skuffet, hvis folk vælger 'min ting' fra pga mindre vigtige (i mit hovedet) ting. Men det eneste råd jeg kan give dig og forklaring er at du har meldt for sent ud. Hvis du først har meldt ud nu, så vil jeg også sige at det er for sent.

LIge mht din mor, kunne hun godt have spurgt dig,hvis hun ved at du bliver færdig den dag om du havde tænkt dig at holde noget, men når folk ikke får atvide mht vigtige datoer, tror de ikke at man holder noget...

Håber du finder ud af noget.

KRAM

Anmeld

28. juli 2009

Lullaby

Hvis du først har meldt ud nu, så vil jeg også sige at det er for sent.

Jeg plejer også at melde ud 6 mdr før. Men min sidste eksamen er den 20 og har først fået det af vide idag  så kunne ikke melde ud før..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.