Hotelophold, hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. december 2013

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg vil gerne give min kæreste en lille rejse i julegave, tænker evt et par dage i Rom eller Paris.

Er der et sted man kan bestille både fly og hotel samlet? Eller er det måske billigere at bestille hver for sig? Jeg har aldrig før bestilt en ferie, så jeg kunne virkelig godt bruge nogle gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2013

Lykke:)

Frederikke80 skriver:

Jeg vil gerne give min kæreste en lille rejse i julegave, tænker evt et par dage i Rom eller Paris.

Er der et sted man kan bestille både fly og hotel samlet? Eller er det måske billigere at bestille hver for sig? Jeg har aldrig før bestilt en ferie, så jeg kunne virkelig godt bruge nogle gode råd

Man kan bestille samlet igennem spies og garanteret også igennem flere andre rejsebureauer. Jeg har dog altid bestilt hver for sig. Det kan gøres ret billigt

Anmeld

9. december 2013

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Lykke:) skriver:

Man kan bestille samlet igennem spies og garanteret også igennem flere andre rejsebureauer. Jeg har dog altid bestilt hver for sig. Det kan gøres ret billigt

Mange tak, hvor har du bestilt fra?

Anmeld

9. december 2013

hesøth

Frederikke80 skriver:

Expedia, har jeg lige brugt. Det virkede rigtigt godt.

Anmeld

9. december 2013

JeanetteK

De har også nogle gange nogle ret gode "deals" på Take Offer, hvor du køber det hele samlet:  http://www.takeoffer.dk/main/deals 

Anmeld

9. december 2013

Lykke:)

Frederikke80 skriver:

Mange tak, hvor har du bestilt fra?

Jeg har tit bestilt flybilletter igennem norwegian og så har jeg kigget efter hoteller på hotels.com

Anmeld

9. december 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Helt sikkert hver for sig!

Hoteller kan findes på Hotels.com. Det er forholdsvis nemt. Hvis man er lidt mere trænet, så kan man finde lejligheder i storbyerne. Det er ofte billigere. Men det kræver lidt mere fodarbejde. Hvis i kun skal være af sted jer to i et par dage, så ville jeg bruge Hotels.com. Flybilletter kan findes enten på en side såsom Expedia eller også kan du gå ind på flyselskabernes hjemmesider. Jeg bestiller aldrig direkte fra Expedia, men kan godt bruge den til at finde de billige flyselskaber. Hvis det skal være billigt, så anbefaler jeg Easyjet, Norwegian og hvis det skal være fra Billund, så Ryanair. Du skal være opmærksom på der er flere lufthavne i både Rom og Paris. Ryanair har ofte kun samarbejde med de billigere lufthavne, der er placeret længere væk fra selve byerne. Det skal man bare lige være opmærksom på. 

Hvis i er mellem 12-25 år så vil jeg desuden anbefale SAS. De har billige rejser indenfor Europa. Det er især værd at undersøge, hvis man har baggage og rejser i ferierne. Priserne er inkluderet 1 stk. baggage. Derudover så er priserne ikke påvirket synderligt af efterspørgslen. Så skader det heller ikke at man får en lidt bedre service

Anmeld

9. december 2013

Mitlivsommooor

Frederikke80 skriver:

Har du evt. kigget smartbox? http://www.smartbox.dk/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.