Kæreste i mili?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.115 visninger
10 svar
2 synes godt om
9. december 2013

Anonym trådstarter

Hej..
Jeg har en kæreste som skal i militæret næste måned. Vi har været sammen i 6 år, og elsker hinanden ubetinget..
Han kommer til at være væk i 3 uger og hjemme 1 uge- de første 3 måneder. Der efter ved jeg ikke rigtig mere, andet end at han kommer til at være udsendt længere tid af gangen.
Jeg har altid vidst at hans drøm er en militærkarriere, men nu er det pludselig kommet så tæt på... Vi begge skrukke af H... til, og stod det til ham, fik vi børn og helst igår. Og mange af dem.. Arg føler mig så splittet, for ved at jeg kommer til at være en del uden far, men ved også at han bliver verdens bedste når han så er hjemme..
Er der andre militær kvinder her inde?? Hvordan får i det til at spinde??
Kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2013

mulleh

min kæreste er militær mand. Vi også begge skruk efter børn. 

Anmeld

9. december 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej..
Jeg har en kæreste som skal i militæret næste måned. Vi har været sammen i 6 år, og elsker hinanden ubetinget..
Han kommer til at være væk i 3 uger og hjemme 1 uge- de første 3 måneder. Der efter ved jeg ikke rigtig mere, andet end at han kommer til at være udsendt længere tid af gangen.
Jeg har altid vidst at hans drøm er en militærkarriere, men nu er det pludselig kommet så tæt på... Vi begge skrukke af H... til, og stod det til ham, fik vi børn og helst igår. Og mange af dem.. Arg føler mig så splittet, for ved at jeg kommer til at være en del uden far, men ved også at han bliver verdens bedste når han så er hjemme..
Kh

Min mand er ved mili og har været det i alle 15år vi har været sammen. Og kan kun sige at jeg har vænnet mig til det.. Vi er lige blevet forældre til to drenge og ved det bliver hårdere, men at hvis man er villig til at være fleksibel og god til at kommunikere skal det nok gå.. 

Du er velkommen til at skrive pb til mig..

Anmeld

9. december 2013

Anonym trådstarter

mulleh skriver:

min kæreste er militær mand. Vi også begge skruk efter børn. 

Har i snakket om hvornår det er bedst for jer at få børn??
Jeg har i hvert fald indset, at det er dét eneste min kæreste vil, og hvis vi skal have børn sammen, må jeg bare leve med, at jeg bliver en del alene.. Og jeg er slet ikke i tvivl om, at det er ham jeg skal være sammen med, den er bare rigtig svær at sluge..

Anmeld

9. december 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Hej..
Kh

Er kæreste og bor sammen med en millitær mand..... Jeg har barn fra tidligere, og er ved at se om vi kan gøre hende til storesøster....   Pt er der rigtig mange øvelser, vagter osv her..... 

Vores des motto er simpelthen: hellere savne end helt at undvære..... 

Anmeld

9. december 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Min mand er ved mili og har været det i alle 15år vi har været sammen. Og kan kun sige at jeg har vænnet mig til det.. Vi er lige blevet forældre til to drenge og ved det bliver hårdere, men at hvis man er villig til at være fleksibel og god til at kommunikere skal det nok gå.. 

Du er velkommen til at skrive pb til mig..

Ja okay, puha det må tage tid at vænne sig til.. Altså jeg har altid vidst at han ville gøre militær karriere, men har altid lagt det lidt bag mig, det har været svært at tage stilling til.. Og nu kommer det pludselig så tæt på, og selvom jeg har vidst det i 6 år, er det svært at fatte og rigtig hårdt at sluge.. Kan slet ikke lige se en vej til baby, for øv hvor ville jeg gerne have ham omkring hele tiden

Anmeld

9. december 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Er kæreste og bor sammen med en millitær mand..... Jeg har barn fra tidligere, og er ved at se om vi kan gøre hende til storesøster....   Pt er der rigtig mange øvelser, vagter osv her..... 

Vores des motto er simpelthen: hellere savne end helt at undvære..... 

Hm ja, det motto tror jeg, at jeg vil skrive mig bag øret.. Det bare rigtig rigtig øv at have en kæreste på deltid men ja, hellere savne, end helt at undvære!

Anmeld

9. december 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Hm ja, det motto tror jeg, at jeg vil skrive mig bag øret.. Det bare rigtig rigtig øv at have en kæreste på deltid men ja, hellere savne, end helt at undvære!

Det er det helt bestemt.... Der er bare nogle ting som de går glip af og nogle tidspunkter hvor man virkelig godt kunne ha brugt de var hjemme..... 

Men så er der andre tidspunkter hvor de så har mere fri osv.....  Min datter savner ham os men vi nyder os at der er mulighed for at det blot er os 2. .... og jamen når vi får barn, ja så har den bette ik prøvet andet end en far i milli og det der høre med..... 

Udsendelse ser jeg ik frem til men ved det er en del af jobbet, en del som ham af min ser frem til.... Og det har jeg fuld forståelse for.... 

Men en det sætter sine begrænsninger for det jeg gerne vil, men skidt pyt, 

Anmeld

9. december 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Ja okay, puha det må tage tid at vænne sig til.. Altså jeg har altid vidst at han ville gøre militær karriere, men har altid lagt det lidt bag mig, det har været svært at tage stilling til.. Og nu kommer det pludselig så tæt på, og selvom jeg har vidst det i 6 år, er det svært at fatte og rigtig hårdt at sluge.. Kan slet ikke lige se en vej til baby, for øv hvor ville jeg gerne have ham omkring hele tiden

Vil bare sige at det også har fordele..

Vi tager aldrig hinanden for givet og er stadig lige så forelskede som i starten.. 

Anmeld

9. december 2013

Moar2011

Jeg r så blevet en eks.

Min søns far er mili og var udsendt i seks mdr da storm var lige godt tre mdr ..

Har aldrig i mit liv oplevet noget så hårdt !!
Dig vil jeg sige at vi nået også kun at være kærester i to mdr ca da jeg bliver gravid ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.