Vuggestue start

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

Vinker

Så er Niklas Emil på vej i vuggestue sammen med sin far igen - frisk og glad.

Igår var det Niklas Emils første dag i vuggestuen. Han var der 1 time sammen med Morten. Han var lidt betænksom i starten, hvilket jo er helt forståligt når der er så mange nye ansigter og ting, men han tøede da nogenlunde op og endte med at sidde selv og lege på gulvet 10min.
Niklas Emil græd da de gik derfra....

Nu er de så igen på vej i vuggestue. Synes det er hårdt ikke at være med, men vi har valgt at det er Morten der skal køre ham ind da han pt. går hjemme på barsel - han har 2 uger tilbage inden arbejdet igen kalder. Når det blir normal hverdag for os så er det mig der skal aflevere Niklas Emil om morgenen og Morten der henter ham om eftermiddagen.

Idag skal de være med til morgen rytmik. Det glædede de sig til

Er spændt på hvordan det går deroppe idag!

Nå nu vil jeg til at gøre mig klar til arbejdsdagen - Åh jeg glæder mig til at ha fri weekend!

fra Rikke
God tirsdag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

TbCp

Hvor dejligt at den første dag bare gik så fint.
Og også fint at han lige skal se tingene lidt an inden han bare kaster sig ud i det

Er sikker på det nok skal blive godt

Anmeld

28. juli 2009

Vinker

TbCp skriver:

Hvor dejligt at den første dag bare gik så fint.
Og også fint at han lige skal se tingene lidt an inden han bare kaster sig ud i det

Er sikker på det nok skal blive godt

Ja det var absolut en positiv dag igår/time. Morten ringede stolt til mig på arbejdet og fortalte og fortalte  Niklas Emil fortalte og pejede også helt vildt hele dagen igår. Han havde bare oplevet SÅ meget på den time hihi

Hvis det fortsætter så godt så er det jo ingen sag.... men er spændt på hvordan det går når han ska til at sove der om dagen....

knus

Anmeld

28. juli 2009

TbCp

Vinker skriver:

Ja det var absolut en positiv dag igår/time. Morten ringede stolt til mig på arbejdet og fortalte og fortalte  Niklas Emil fortalte og pejede også helt vildt hele dagen igår. Han havde bare oplevet SÅ meget på den time hihi

Hvis det fortsætter så godt så er det jo ingen sag.... men er spændt på hvordan det går når han ska til at sove der om dagen....

knus

Haha så skulle han rigtig lige fortælle om alt det han havde oplevet
Det bliver da sikkert intet problem at han skal sove der. 

Anmeld

28. juli 2009

Mum33

Vinker skriver:

Så er Niklas Emil på vej i vuggestue sammen med sin far igen - frisk og glad.

Igår var det Niklas Emils første dag i vuggestuen. Han var der 1 time sammen med Morten. Han var lidt betænksom i starten, hvilket jo er helt forståligt når der er så mange nye ansigter og ting, men han tøede da nogenlunde op og endte med at sidde selv og lege på gulvet 10min.
Niklas Emil græd da de gik derfra....

Nu er de så igen på vej i vuggestue. Synes det er hårdt ikke at være med, men vi har valgt at det er Morten der skal køre ham ind da han pt. går hjemme på barsel - han har 2 uger tilbage inden arbejdet igen kalder. Når det blir normal hverdag for os så er det mig der skal aflevere Niklas Emil om morgenen og Morten der henter ham om eftermiddagen.

Idag skal de være med til morgen rytmik. Det glædede de sig til

Er spændt på hvordan det går deroppe idag!

Nå nu vil jeg til at gøre mig klar til arbejdsdagen - Åh jeg glæder mig til at ha fri weekend!

fra Rikke
God tirsdag til jer alle

Uha - jeg står i samme situation på mandag. Har allerede sommerfugle i maven.  Håber det går lige så godt som med jer.

Anmeld

28. juli 2009

Vingummien

Ej hvor dejligt at han allerede er så glad for at være der, tænk at han græd da de gik, hvor sødt
Er hårdt selvom de hygger sig syntes jeg

Bare vent til han ik engang gider kigge på dig når du vil gå efter at have afleveret ham, det gør Emil hehe så har han ik tid så skal der leges.

Anmeld

28. juli 2009

Bondepigen

Nej, hvor må det være dejligt.

Jeg frygter lidt, når Emma skal starte i DP, for hun er slet ikke vant til at blive passet...heller ikke engang af familien pga. gipsen...er ikke så vild med at andre skal passe hende, men hun skal snart prøve det. Altså at blive passet i familien, for jeg kan ikke bare sende hende derom, når hun slet ikke har prøvet det der ligner.

Men jeg håber hun bliver glad for det. Hun er i hvert fald helt vild, når hun er sammen med andre børn!!!

Anmeld

28. juli 2009

Jules

Ihhhh kan slet ikke forstå det er min tur om en 3 uger... Puh ha....

Er spændt på at høre hvordan det er gået idag - Mon ikke Niklas Emil har hygget sig gevaldigt Det tror jeg...smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.