spørgsmål ang. dagplejestart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
5 svar
1 synes godt om
9. december 2013

kriknu

Til februar starter vi med indkøring i dagplejen, Ludvig vil på det tidspunkt være knap 8 mdr.

Hvis tingene går som jeg ønsker så skulle han gerne være oppe og klar til at blive aflevert kl. 7 - når vi starter for alvor,jeg er dog lidt i tvivl mht. døgnrytmen.

Hvordan så jeres børns døgnrytmer ud da de var 8 mdr/da de startede i DP og hvor gamle var de da de startede i DP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2013

MilleRasmussen

min datter er startet op nu her, d1/12 hun bliver 10 måneder d.19 December.

Anmeld

9. december 2013

MissTas

kriknu skriver:

Til februar starter vi med indkøring i dagplejen, Ludvig vil på det tidspunkt være knap 8 mdr.

Hvis tingene går som jeg ønsker så skulle han gerne være oppe og klar til at blive aflevert kl. 7 - når vi starter for alvor,jeg er dog lidt i tvivl mht. døgnrytmen.

Hvordan så jeres børns døgnrytmer ud da de var 8 mdr/da de startede i DP og hvor gamle var de da de startede i DP

Her startede annastacia da hun var 10,5 mrd gammel og der blev hun lagt om aftenen kl. ca. 19.30-20 og vågnede omkring kl. 6.30-7.30 så blev hun afleveret i dagplejen ved 8.30 tiden ca. og sov først når de skulle sove til middag og så samme tidspunkt igen om aftenen Kørte hende dog blidt ind, da hun var svær at få kørt ind, så hun sov der først efter 1,5 uge mener jeg.. men da hun var kørt nogenlunde ind så det sådan ud

Anmeld

9. december 2013

Aabye

kriknu skriver:

Nu har begge mine været noget ældre da de har startet i dagpleje. De har nemlig begge to først startet da de fyldte 1 år. 

Men deres rytme så/ser således ud: Den lille bliver afleveret kl 7 og den store bliver afleveret kl 8. Der er forskel på det fordi at far tager den lille med sig inden han kører på arbejde. 
De bliver begge to hentet ved 15 tiden af mig. 
Og de bliver puttet kl 19 og står op kl 6..

Anmeld

9. december 2013

Mettefpigen

Lukas var næsten 11 måneder da han startede... han havde ingen rytme da han startede men blev kørt ind på ca 4 dage... han fik middagslur uden problemer og han sov ca kl 20-06....

Anmeld

9. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min var 9 måneder da han startede. Det blev han puttet til nat kl 18.30 og op kl ca 6.30. Afleveret i dp kl 8, og kom ud og sove formiddag kl 8.30/9 til 10 ca. Middagslur fra 12.30-15 Hvor han så blev hentet.

Ved ca 11måneder droppede vi formiddagsluren det gør det lidt nemmere ift at aflevere sent nogen dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.