1 års fødselsdag når man er lillesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
8 svar
4 synes godt om
8. december 2013

Stjernestøv

Hej Alle,

Min dejlige pige bliver 1 år kort efter jul, og det har sat mig i frygtelig dilemma. Hun er født 2 år efter sin søster, og har fået rigtig mange ting af hende (ting vi har gemt) samt af hendes kusiner der også er 3 år.

Jeg er normalt ikke tilhænger af at børn får tøj i gave (med mindre giveren selv ønsker at gaven skal bestå af det) men jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg skal ønske til hende. Jeg ved faktisk dårligt hvad hun skal have til jul.

Hun har nærmest alt man kunne ønske sig.

Gåvogn
Gåbil med lyd
Alverdens fisherprice bl.a bolddragen og giraffen hvor boldene kører rundt.
Duplo
Puslespil
Bamser (i kassevis)
Stabelklodser
Stabelringe
Puttekasser (flere slags)
Lamaze dyr
Teletubbibamse med lyd i maven
Hunden der synger og lærer en sange
Spillefanten Eddy

OSV.

Spørgsmålet er så. Hvad giver man et barn på 10 måneder til jul, der ikke mangler noget... og endnu værre, hvad giver man hende 2 måneder efter i gave til hendes fødselsdag.

Jeg vil ikke lade vær at give hende noget, men omvendt gider jeg heller ikke give hende mere legetøj som bare står.

Måske I har ting derude, hun vil få glæde af som jeg ikke har tænkt på.

(Hun får dukkelift fra smallstuff, indendørs gynge til loftet, badedyr, duplo cirkus, den store bodilelefant og en fjällräv mini i julegave)

LUKSUSproblem.... I know. Men stadig et problem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

Kløver

Hvad med dukke og tilbehør som tøj, dukkevogn osv

Build A Bear

Sansegynge

Lille rutchebane

Sandkasse til haven

Lille løbecykel

Pottetræner( lille toilet)

Pynt eller noget pænt til værelset

Juniordyne + sengetøj

Bondegårdsdyr/zoodyr i plastik

Anmeld

8. december 2013

C-Dog

Hvad med penge? Fødselsdagspenge og så smid dem på en konto hun så kan bruge af når hun mangler et løbehjul, en bobles elefant, vil ha malet værelset orange eller noget helt tredje. :-)

Anmeld

8. december 2013

2babygirls

Hej Alle,

Min dejlige pige bliver 1 år kort efter jul, og det har sat mig i frygtelig dilemma. Hun er født 2 år efter sin søster, og har fået rigtig mange ting af hende (ting vi har gemt) samt af hendes kusiner der også er 3 år.

Jeg er normalt ikke tilhænger af at børn får tøj i gave (med mindre giveren selv ønsker at gaven skal bestå af det) men jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg skal ønske til hende. Jeg ved faktisk dårligt hvad hun skal have til jul.

Gåvogn
Gåbil med lyd
Duplo
Puslespil
Bamser (i kassevis)
Stabelklodser
Stabelringe
Lamaze dyr
Spillefanten Eddy

OSV.

Spørgsmålet er så. Hvad giver man et barn på 10 måneder til jul, der ikke mangler noget... og endnu værre, hvad giver man hende 2 måneder efter i gave til hendes fødselsdag.

Jeg vil ikke lade vær at give hende noget, men omvendt gider jeg heller ikke give hende mere legetøj som bare står.

(Hun får dukkelift fra smallstuff, indendørs gynge til loftet, badedyr, duplo cirkus, den store bodilelefant og en fjällräv mini i julegave)

Bobles!!!!!
Eller bath bloks til badekaret
Trælegetøj a la cupcakes, pita, frugt

trunki kuffert

rubens barn

har selv en på 10 mdr nu, der bar arvet efter storesøster

Anmeld

8. december 2013

L&V

Præcis af den årsag ønsker vores børn sig tøj gavekort penge osv for de har legetøj i stakke vis.
Ved at de som regl får en lille legesag med de praktiske gaver og det er de mindst lige så glade for. min erfarin siger mig os at når de første par gaver er åbnet er det ikså spændende mere og de forelsker sig i en bestemt ting også er det det de leger med

Anmeld

8. december 2013

Stjernestøv

C-Dog skriver:

Hvad med penge? Fødselsdagspenge og så smid dem på en konto hun så kan bruge af når hun mangler et løbehjul, en bobles elefant, vil ha malet værelset orange eller noget helt tredje. :-)

Penge er HELT sikkert højt på listen til fødselsdagen. Hun har sin børneopsparing og jeg synes det vil være perfekt at få penge på den, men desværre synes ingen af vores familier at den ide er fed.
De vil give legetøj - det vil alle

Anmeld

8. december 2013

Stjernestøv

2babygirls skriver:

Bobles!!!!!
Eller bath bloks til badekaret
Trælegetøj a la cupcakes, pita, frugt

trunki kuffert

rubens barn

har selv en på 10 mdr nu, der bar arvet efter storesøster

Kan du linke til de klodser til badet?

Anmeld

8. december 2013

2babygirls

Stjernestøv skriver:

Kan du linke til de klodser til badet?

www.smartkids.dk/legetoej/bedelegetoej/lyserod_bat h-bloks-badelegetoj_218324_128

Anmeld

8. december 2013

Mamalou

Stjernestøv skriver:

Hej Alle,

Gåvogn
Gåbil med lyd
Duplo
Puslespil
Bamser (i kassevis)
Stabelklodser
Stabelringe
Lamaze dyr
Spillefanten Eddy

OSV.

Hvorfor ikke komme pengene i hendes sparegris, og bruge dem når I kommer på noget hun mangler? Det ville jeg have gjort

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.