I morgen.... Og jeg er møg bange!!!

For 9 uger siden smadrede jeg min storetå ind i et ikke længere eksisterende hegn, der var i hvert fald kun en lille stump tilbage af det, og brækkede i den grad storetåen. ØV og AV!
Nu er der så gået 9 uger, og den er stadig ikke helet da der sidder et lille stykke knogle nede i selve bruddet (tror i hvert fald det var sådan lægen mente det, havde lidt svært ved at forstå ham

) så det skal de jo så havde fjernet så det kan hele ordentligt og jeg med tiden kan blive smertefri.
Selve proceduren skulle være ganske simpel, men jeg er så angst for narkosen at jeg ikke har lavet andet de sidste 2 timer end at hyle. Jeg er bange for at noget går galt, bange for at de ikke kan hjælpe mig, og bange for at jeg ikke vågner igen.
Har desværre været i narkose flere gange, og også uden problemer, men hver gang har det været akut, så har "heldigvis" ikke kunnet nå at få tænkt det hele igennem.
Er der mon nogen der har prøvet noget lignende som evt kan hjælpe mig med at falde lidt ned igen?
Hvis du kom her til, så tak fordi du læste med, det hjalp en lille smule at få sat ord på, desværre bare ikke helt nok

Fra Stéphanie
Anmeld