Hvad er det billigste mobil selskab??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

sbs78

jeg er på udkig efter nyt mobil selskab, da jeg synes at telia er blevet for dyrt. Hvad kan i andre anbefale??

Knus Sidsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

bette

synes telenor har nogle gode abonomenter. (Stave?)
og synes altid man får en god service i forhold til telia..

men det kommer jo an på hvad dit forbrug er

Anmeld

28. juli 2009

Mum33

Jeg har også tellmore og har været 100% tilfreds. Det er billigt og jeg ser aldrig en regning. Får bare sms når de fylder op.

Anmeld

28. juli 2009

Mira0911

Har os Telmore.. Er rigtig godt tilfreds med det...  Men det er en smags sag, hvad man er til af selskaber...

Håber du finder det rette til dig...

Anmeld

28. juli 2009

Vingummien

Har os telmore. Er dejlig tilfreds med det. Både priser og det hele. Og så foregår det bare så nemt.

faktisk de fleste af dem jeg kender har telmore

Anmeld

28. juli 2009

sarahb

det kommer meget an på hvad dine nærmeste du ringer sammen med har af selskab

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg ville undersøge, hvad mine venner og omgangskreds har. Det er tit det billigste, fordi mange teleselskaber har gratis tale for x kroner om måneden til kunder fra samme selskab.

Fx. sparer jeg ca 300 kr om måneden på at alle venner og familie har telmore på nær én veninde, der stadig har cbb, men som snart skifter

FOr mig er telmore rigtig billigt for jeg snakker RIGTIG meget i telefon. Og når jeg siger RIGTIG meget, så er det riiiiiiiiiiiigtig meget

Som grundtakst har jeg 79 kr om måneden til gratis sms og mms og 29 kr til gratis tale til andre med telmore. Det er 108 kr om måneden  Derudover taler jeg for ca 70-80 kr om måneden, så vi ender på lige under 200 kr... Og det er incl en del sms'er til udlandet hver måned

Så mit råd: undersøg din omgangskreds (eller telefon kreds) før du beslutter dig Det gjorde jeg og jeg sparede MEGET !!! (også solgte jeg også lige idéen til dem der ikke havde samme selskab, så vi var flere der flyttede samtidig - og derved sparer endnu flere penge ved at snakke med hinanden...)

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

Jeg har cbb og er vildt tilfreds.. har haft det i 6-7 år og der har aldrig været problemer... der er dækning overalt (ikke for at disse tellmore, men min søster har ikke dækning samme steder som mig ), og deres priser er helt i bund.. men jeg ville også klart undersøge hvad din omgangskreds bruger, for at spare penge på samtaler med dem du ringer mest til!

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

Jeg har Lebara som ihvertfald på et tidspunkt var det billigste. Ingen abonnement, 19 øre i minuttet i DK, 10 øre pr sms og billige udlanstakster.   Men så tanker man også op på nettet - dog kan man vælge at den automatisk gør det når man kun har 25 kr tilbage...

Jeg er meget tilfreds Jeg taler meget i telefon og jeg tankede op sidst i juni - 200kr og først i går fik jeg meldingen om at jeg nu havde under 25kr tilbage

Anmeld

28. juli 2009

TazPigen

Tellmore er klart det bedste og billigste  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.